2013-01-19, 20:41
Medlem
VikingDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Okej, övertolkade nog när jag skrev att du spelar "hela" nätterna. Men datorspel är dopaminstimulerande. Jag tror inte att du är i närheten av att bli beroende. (PS: Jag spelar själv datorspel emellanåt och ser inget problem i det, men är samtidigt medveten om att datorspel "kapar" hjärnans naturliga belöningsystem. Men det är ju inte nödvändigtvis mycket värre än att vinna i en sport eller lek med vänner. Skillnaden ligger kanske mest i att vissa datorspel är uppbyggda för att man ska få "experience"/dopaminkickar utan någon direkt insats/skicklighet i utbyte).

Spelar själv någon gång då och då, har knappt spelat något alls sedan jag började min PMO, ungefär samtidigt skaffa jag nytt jobb vilket har tagit mycket energi och tid. Har du någon slags vetenskap bakom det där med data spelande och dopamin? typ som PMO drog? Låter intressant, skulle vilja eliminera mitt spelande om det fick typ som PMO.

Tackar i förhand!

Citat:
Ursprungligen postat av ElephantMan
mår så jävla dåligt nu att jag inte orkar mer. gjorde hela den här processen för att jag kände mig som en förlorare och hade en tjej,antagligen mitt livs kärlek. hade äntligen fått henne och ville vara perfekt för hennes skull när det gäller det sexuella. men nu när vi träffas igen så blev jag dumpad. hela kvällen igår låg jag hemma och mådde sämre än nånsin, runkade också för att det var enda sättet att somna. ingen ork nu till nåt

Fyfan, känner igen mig mannen.
Det där låter precis som jag om några dagar eller någon vecka. Har långdistans förhållande med min tjej och nu är vi så nära att göra slut att det är vilken dag som helst, kan vara nästa meddelande jag blir dumpad.
Du skrev att hon "antagligen" var ditt livs kärlek... då var det INTE det! Varför?
Var det de, så hade du vetat det 110%. 99,9% funkar inte.... just för att är man "needy" och desperat eller helt enkelt inte har sin "shit together" så är det inte sann kärlek utan du lurar dig själv.
Förstår att det är lätt att trilla ner i runkandet när nåt sådant här händer, kommer ganska sannilikt själv göra det snart :/
MEN!!!! kom ihåg att innerst inne gör du detta för dig, inte för henne utan endast för dig själv. För det är dig själv du sätter i första hand. Ingen annan! Dig själv, dina sysslor och dina passioner.

Innan du svarar på detta inlägg kollar du på...

1. http://www.youtube.com/watch?v=B7r7YY_EO0A
2. http://www.youtube.com/watch?v=ZMb0XeAWlUo
3. http://www.youtube.com/watch?v=hzBCI13rJmA
4. http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs

"If you are going throught hell,
keep going."

Sir Winston Churchill

Citat:
Ursprungligen postat av Harman-Smith
var orgasm och porrfri i en vecka nu, men jag var tvunget att busta, höll på att få blue balls.
fattar inte, jag upplevde inget särskilt, men jag har en stressig vardag och dålig kost så det är inte så ovanligt att jag inte är kåt hela tiden

fick alltså en flatline, min kuk var död, förvånade då när jag haft sommarlov och gått fri i en vecka då är man ett kåtdjur

har dock varit väldigt social och aktiv under veckan blev mindre lat och mindre sötsugen

ska prova 2 veckor nu, det är inte sådär jättesvårt när man väl kommit igång!

förresten vikingD, ser att du är aktiv
jag runkade i TIMMAR när det var som värst, det som sög var att det blev inte skönare ju längre man håller på, bästa orgasmen får man efter 20 mins typ
intensivt runkade har gjort att jag kan få multipla orgasmer, och det är väl bra

Känner igen mig, samma här runkade 2-3 timmar när det var som värst. Har du också kunnat komma flera gånger under kort tid? om och om igen.
Det är iaf sjukt, så ska det inte vara.

Lycka till med PMO!
Senast redigerad av VikingD 2013-01-19 kl. 20:46.
Citera
2013-01-19, 23:26
Medlem
Luspankens avatar
Fy satan vilket morgonstånd jag fick idag. Tror snabeln var hård en halvtimme minst
Citera
2013-01-20, 01:32
Medlem
Floppsens avatar
Då var man färdig med dag 13.

Fyfan va nära det var idag! Satan, man tappar medvetandet och tänker: "Äh vafan, en runk gör ju inget.". Att duscha är nu mer livsfarligt. Får skippa mina långa sköna duschar och ta en kort och kall och sen fort som fan på med kläder igen.

Bjöd in mig hos folk hela kvällen, annars hade jag relapsat nu. Nu är det dag 14 nästa, det är så här långt jag kom förra gången, jag ska klara 90 dagar! Imorgon blir det till att bättra på argumenten innan dusch. Så fort jag vaknar ska jag klicka in på YBOP.
Citera
2013-01-20, 03:41
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Kollade på porr idag för första gången efter 10 dagar (rörde aldrig kuken dock). När jag kollade på min kuk så såg den tjockare ut än normalt. Antar att det är för att jag är så kåt? Tror att jag kommer att ta en runk om någon dag dock. Iaf om jag blir/är hård hela tiden. Bor ju fortfarande hemma, så att gå runt med en bånge är nog inte det bästa. Inte heller på gymmet när man ligger och kör bänkpress... Tror inte ens att jag lider av PED. Har inte fått något svar på det.
Citera
2013-01-20, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jellybellybean
För ca 1 år sedan låg jag med en tjej och mitt stånd var riktigt instabilt. Jag hade allt mellan 30% stånd till 70% stånd. Vi lyckades ha sex under de perioder jag hade 70 % stånd men det var riktigt dåligt. ca 5 månader senare låg jag med en till tjej och nu var det ännu värre. Ingen av gångerna lyckades jag få en stabilt stånd och ingen av gångerna lyckades jag få orgasm. Jag visste inte vad som var fel men för ca 3 månader sedan snubblade jag in på denna tråd. Jag insåg snabbt att detta måste vara det som hänt mig då jag runkat minst 1-2 ggr per dag under 2 års period. Innan detta runkade jag väl 3-7 ggr i veckan. Jag har nog runkat i ca 8 år.
Jag slutade genast med att runka och idag var min 96:e PMO-fria dag. Under denna tid har jag märkt stora skillnader i mitt liv. Jag har utvecklats socialt (då man inte behöver oroa sig över att man har glömt något papper man snutit kuken i, i rummet eller att det luktar runk i rummet), jag har fått mer energi och blivit mer organiserad. Jag har varit gladare sedan jag slutat med PMO då det för mig endast var ett tidsfördriv. Kunde ofta känna mig tragisk när jag runkat (sitter och tittar på nakna slampor på internet och drar migsjälv i snabeln, hur bra låter det liksom?). Då man insett hur dumt det är att runka till porr inser man också andra saker i livet. Jag har nu börjat analysera hur saker och ting i min vardag fungerar och detta har gjort mig till en bättre människa.

Jag är 99% säker på att jag inte är "frisk" så ska köra på detta i åtminstone 3 månader till.

Jag måste dock tillägga att idag drog jag en runk. Har varit jävligt kåt de senaste 2 veckorna och haft mycket kvinnlig kontakt. Stod i duschen och kände att nu jävlar måste jag ladda ur mig själv. Tog en runk utan att fantisera. Det gick lätt att få stånd (vilket jag inte kunde få utan porr förut) och jag tog det lungt (ingen superfartsrunk eller deathgrip). Hade den sjukaste orgasmen jag haft i hela mitt liv. Kändes fantastiskt. Jag ser verkligen inte detta som att jag fallit tillbaka något. Jag har klarat mina tre första månader och märkt resultat. Nu ska jag bli helt frisk genom att vara PMO-fri ytterligare 3 månader.

Det var utan tvekan svårast i början. De första dagarna kliade det så ofantligt, sen kom flatlinen och efter det har det varit relativt lätt.

Jag rekommenderar ALLA att göra detta, även om du inte tror att du mår dåligt av porrtittande och runkande så gör du det. Sluta med den skiten, det är det bästa jag gjort på länge.

Jag svara gärna på frågor!

Jag tror jag har detta problemet så jag ska testa att sluta i några veckor för mig är det skit svårt att få 100% stånd med tjejer det går fan inte.. Men vad är en flatline?
Citera
2013-01-20, 11:48
Medlem
Luspankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwen
Men vad är en flatline?

Flatline är en period under processen då man inte känner sig kåt alls. Jag har haft turen att få min precis när jag började, två veckor utan minsta problem
Citera
2013-01-20, 11:48
Medlem
helvedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwen
Jag tror jag har detta problemet så jag ska testa att sluta i några veckor för mig är det skit svårt att få 100% stånd med tjejer det går fan inte.. Men vad är en flatline?

Kuken dör typ. Dvs du har nästan aldrig stånd är nästan aldrig kåt, den kan även krympa för en del. Flatline brukar folk generellt ha i 2 veckor under PMO.

Typ nåt sånt.
Citera
2013-01-20, 17:05
Medlem
Hmm jag misstänkte nästan det. Jag tror jag genomlider det nu,är inne på 8e dagen och började bli orolig över att det blev sämre känns bättre nu när man vet att det är normalt!
Citera
2013-01-20, 17:40
Medlem
Schizofrenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helvede
Kuken dör typ. Dvs du har nästan aldrig stånd är nästan aldrig kåt, den kan även krympa för en del. Flatline brukar folk generellt ha i 2 veckor under PMO.

Typ nåt sånt.

Har du det i 2 veckor har du tur (beroende på hur man ser det), men i alla fall min flatline varade mycket längre. Bli inte förvånad om flatlinen håller i sig kring 6 veckor.
Citera
2013-01-21, 15:53
Medlem
Hej.

Har det senaste året haft problem med att bli kåt och hård. Detta beror troligtvis mestadels på porren, men även att jag tränar ganska hårt. Har märkt att, efter jag ändrat mitt schema till hårdare, sexlusten minskat en del. Då jag runkar till porr blir kuken kanske 70-90% hård då jag är nykter. Utan porr har jag problem att få upp den och spruta är omöjligt. Jag vill bli bra igen. Saknar den varma kåtheten som gör att man knappt kan sitta still. Därför har jag nu börjat resan.

Började med min PMO fria tid den 7 januari, vilket gör att jag i dagsläget är inne på dag nr 15. Det har gått utan större problem eftersom sexlusten redan var på 0 när jag började. Jag startade även en deff samma datum, vilket gör resan lite enklare. Lite fett = minskad sexlust. Detta behöver inte ha betydelse på alla, men min sexlust får en rejäl vinge då jag inte äter tillräckligt.

Mitt mål är minst 90 dagar, vilket även är min period under deff. Detta tror jag hjälper mycket då jag är väldigt disciplinerad under denna period (ingen alkohol och strikt kost).

Återkommer med uppdateringar!
Citera
2013-01-21, 17:54
Medlem
I lördags drog jag till en tjej, sov där.. Vi kysstes lite och så, blev lite hård ibland när man trycktes emot hennes lår typ... Sen kom vi i säng för att sova, smekte varandra lite mellan benen, först utanpå kallingarna/trosorna men sen blev de innanför och jag blev rätt hård då, kanske 80-90%. Dock blev de bara att hon runka av mig lite (jag kom aldrig, jag ville ej) och jag smekte och pulla henne. Jag hade allmänt svårt för att få upp den, vissa saker hon gjorde reagerade inte min kompis där nere på, så kändes som hon nog fick lite sämre självförtroende.

Sen sov vi, vaknade upp, smekte henne lite bla bla, blev innanför kallingarna/trosorna och till slut ville hon ha sex för hon blivit så kåt (jag är oskuld, vilket är bra att veta) och när vi då skulle ha sex, tog en av mina kondomer, den var för liten, tappade ståndet och efter de fick jag nog aldrig mer än, 40-50% så den bara vek sig vid penetrering, och att hon var tight gör inte saken bättre.

Det här med att den inte blev tillräckligt hård när vi skulle ha sex, kan de vara dels att jag har jag lite PED men sen också nervositet eftersom jag är oskuld, en mental spärr? PED:en finns de ju bara en lösning och de är ju att hålla sig fri från porr osv, nervositeten?

Kan tillägga att jag ej kollat porr och ej fått orgasm sedan den 4e januari 17 dagar sen. Hon har runkat mig men annars inget, det är allt. Och liksom efter, vi säger 90 dagar, kommer de knappt krävas nånting för att få en +80% hård penis?

Tack på förhand!
Citera
2013-01-21, 18:55
Medlem
Luspankens avatar
Har ni några tips på vad man kan säga till bruden man legat med efter att man kommit för fort? Jag tycker det är jävligt pinsamt och vill ha något att "skylla på".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in