2013-01-19, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Okej, övertolkade nog när jag skrev att du spelar "hela" nätterna. Men datorspel är dopaminstimulerande. Jag tror inte att du är i närheten av att bli beroende. (PS: Jag spelar själv datorspel emellanåt och ser inget problem i det, men är samtidigt medveten om att datorspel "kapar" hjärnans naturliga belöningsystem. Men det är ju inte nödvändigtvis mycket värre än att vinna i en sport eller lek med vänner. Skillnaden ligger kanske mest i att vissa datorspel är uppbyggda för att man ska få "experience"/dopaminkickar utan någon direkt insats/skicklighet i utbyte).
Spelar själv någon gång då och då, har knappt spelat något alls sedan jag började min PMO, ungefär samtidigt skaffa jag nytt jobb vilket har tagit mycket energi och tid. Har du någon slags vetenskap bakom det där med data spelande och dopamin? typ som PMO drog? Låter intressant, skulle vilja eliminera mitt spelande om det fick typ som PMO.
Tackar i förhand!
Citat:
Ursprungligen postat av ElephantMan
mår så jävla dåligt nu att jag inte orkar mer. gjorde hela den här processen för att jag kände mig som en förlorare och hade en tjej,antagligen mitt livs kärlek. hade äntligen fått henne och ville vara perfekt för hennes skull när det gäller det sexuella. men nu när vi träffas igen så blev jag dumpad. hela kvällen igår låg jag hemma och mådde sämre än nånsin, runkade också för att det var enda sättet att somna. ingen ork nu till nåt
Fyfan, känner igen mig mannen.
Det där låter precis som jag om några dagar eller någon vecka. Har långdistans förhållande med min tjej och nu är vi så nära att göra slut att det är vilken dag som helst, kan vara nästa meddelande jag blir dumpad.
Du skrev att hon "antagligen" var ditt livs kärlek... då var det INTE det! Varför?
Var det de, så hade du vetat det 110%. 99,9% funkar inte.... just för att är man "needy" och desperat eller helt enkelt inte har sin "shit together" så är det inte sann kärlek utan du lurar dig själv.
Förstår att det är lätt att trilla ner i runkandet när nåt sådant här händer, kommer ganska sannilikt själv göra det snart :/
MEN!!!! kom ihåg att innerst inne gör du detta för dig, inte för henne utan endast för dig själv. För det är dig själv du sätter i första hand. Ingen annan! Dig själv, dina sysslor och dina passioner.
Innan du svarar på detta inlägg kollar du på...
1. http://www.youtube.com/watch?v=B7r7YY_EO0A
2. http://www.youtube.com/watch?v=ZMb0XeAWlUo
3. http://www.youtube.com/watch?v=hzBCI13rJmA
4. http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs
"If you are going throught hell,
keep going."
Sir Winston Churchill
Citat:
Ursprungligen postat av Harman-Smith
var orgasm och porrfri i en vecka nu, men jag var tvunget att busta, höll på att få blue balls.
fattar inte, jag upplevde inget särskilt, men jag har en stressig vardag och dålig kost så det är inte så ovanligt att jag inte är kåt hela tiden
fick alltså en flatline, min kuk var död, förvånade då när jag haft sommarlov och gått fri i en vecka då är man ett kåtdjur
har dock varit väldigt social och aktiv under veckan blev mindre lat och mindre sötsugen
ska prova 2 veckor nu, det är inte sådär jättesvårt när man väl kommit igång!
förresten vikingD, ser att du är aktiv
jag runkade i TIMMAR när det var som värst, det som sög var att det blev inte skönare ju längre man håller på, bästa orgasmen får man efter 20 mins typ
intensivt runkade har gjort att jag kan få multipla orgasmer, och det är väl bra
fattar inte, jag upplevde inget särskilt, men jag har en stressig vardag och dålig kost så det är inte så ovanligt att jag inte är kåt hela tiden
fick alltså en flatline, min kuk var död, förvånade då när jag haft sommarlov och gått fri i en vecka då är man ett kåtdjur
har dock varit väldigt social och aktiv under veckan blev mindre lat och mindre sötsugen
ska prova 2 veckor nu, det är inte sådär jättesvårt när man väl kommit igång!
förresten vikingD, ser att du är aktiv
jag runkade i TIMMAR när det var som värst, det som sög var att det blev inte skönare ju längre man håller på, bästa orgasmen får man efter 20 mins typ
intensivt runkade har gjort att jag kan få multipla orgasmer, och det är väl bra
Känner igen mig, samma här runkade 2-3 timmar när det var som värst. Har du också kunnat komma flera gånger under kort tid? om och om igen.
Det är iaf sjukt, så ska det inte vara.
Lycka till med PMO!
Senast redigerad av VikingD 2013-01-19 kl. 20:46.
Senast redigerad av VikingD 2013-01-19 kl. 20:46.