Citat:
Ursprungligen postat av
Hadolfitler
Jag vågar inte ha sex utan att ta ett kamagrapiller trots att jag inte runkat på några veckor. Har aldrig fått upp den vid sex förut utan tablett så jag vill aldrig uppleva det igen. Får nog köra med tablett tills jag skaffar en flickvän, någon jag kan berätta det för.
Det låter inte alls bra! Jag tror inga tjejer uppskatta att man tar dom så säg inte det till dem, dom kommer känna att dom kanske inte duger till och tappar lusten sen är allt förstört. Om du fortsätter ta piller för du är rädd att inte få till det utan, så kommer det aldrig att gå. Du kommer bilda en förbild på när ni ligger där och kysser, smeker varandra och du känner att du börjar bli lite hård men du är nervös, sen när kläderna faller av så kommer tankarna gå runt i ditt huvud fan tänk om det inte går om jag bara hade tagit kamagra då hade jag aldrig behövt oroa mig osv :/ Du bygger upp onödig stress, ångest allt skit du kan tänka dig som är mest faligaste påverkan på erektionen som gör att man aldrig kan ha ett bra samlag. Tro mig jag har varit där och det kräver mycket att komma ifrån det. Efter ett tag när det slutade fungerade mellan tjejen och mig så började jag ta kamagra, jag tänkte inte så långt då att det skulle sabba allt men just då så kändes det som att det var guds gåva, jag behövde aldrig oroa mig mer, men jag började ta det varje gång i smyg när vi skulle ha sex och det slutade riktigt illa för mig. Det vart som alla andra droger man behöver mer efter ett tag. Jag började ta en 1/4 del av tabletten slutade att jag var tvungen att ta 2st för att bli hård och sen slutade dom fungera på mig och det var då jag förstod hur illa jag verkligen var
![Sad](https://static.flashback.org/img/smilies2/sad.gif)
Innan jag började min PMO så hade jag 20st kamagra tabletter kvar men jag visste om jag sparar dom utifallatt så skulle jag aldrig läka så jag spolade ner dom i toaletten då visste jag att jag inte kan få tillbaka dom. Det jag vill komma med allt är att du kommer inte bli lycklig, det kommer alltid finnas i ditt huvud i framtiden. Trust me on that! Börja reboot och kasta skiten och bli lycklig! eller stanna i mardrömmen.. Jag lovar dig följer du stegen på rebooten så kommer du bli bra =) Jag vart hård som sten i sängen av en oattracktiv kvinna, då hade jag kört PMO i 4mån. Jag ska köra minst 1år innan jag vet att jag är helt botad men kommer försöka få till det med tjejer på vägen så klart. Only you can decide, your choice. Lycka till