• 3
  • 4
2011-09-05, 19:37
Medlem
Slackoffs avatar
Jag är väldigt övertygad om att det inte fanns någon solrosolja att uppbåda i Tibet för 3000 år sedan.
Bland annat för att solrosen kommer ifrån mesoamerika och följaktligen inte fanns i Eurasien på den tiden.
Citera
2011-09-06, 11:30
Medlem
Slackoffs avatar
Växtoljor är ju inte särskilt "naturligt" och borde utgöra ett ganska dåligt underlag för hippieflummtrams egentligen.
Citera
2013-05-28, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Nej, det kan inte fungera. Det här är det värsta hälsoskiten jag har läst i hela mitt liv. Om din pappa märker någon skillnad är det enbart placebo.

Du skyddar varken "mun-dna:t", drar ut gifter eller mikroorganismer ur varken levern eller blodet. På sin höjd kan du få en lättare tandborstning och en fräsch andedräkt.
Roligt att du säger det för jag har då fått en fräschare mun och vitare tänder av det
Det med DNA'et är nog påhitt, men att det gör gott för munnen är sanning.
Citera
2013-05-28, 19:25
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Really? Reeeeeeeeally? Jag trodde njurarna och levern stod till en stor del för avfallshanteringen i kroppen, inte munnen? Få i sig ämnen/vitaminer som ska återställa kroppen till "nyskick"? Tillåt mig att lägga mig på golvet och skratta hysteriskt, och när jag ändå är där kan jag slicka rent golvet för att rena min själ.

Då kan du lika bra dricka solrosoljan istället om du vill få i dig ditt dagliga energibehov i en shot plus lite vitaminer och mineraler eller? Är näringen i solrosolja endast biotillgänglig om man först GURGLAR det?

Jag har hört att det funkar till och med utan gurgling... Man behöver bara tänka på det... Det sparar dessutom solrosolja som attan...

Nej mycket skall man höra innan öron trillar av...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in