• 2
  • 3
2011-08-31, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pukSoldier
Har det inte kommit ut än vad 7an på flaskan står för? minns att för längesen sa man att ingen visste vad 7an stod för inte ens dem själva , kunde stå för va fan som helst , någon som vet va de står för nu?

Det är det väl ingen som egentligen vet. Alla verkar ha olika teorier om vad det betyder.

Jag tror att det är en hemlighet som tagits med ner i graven.
Citera
2011-08-31, 21:17
Medlem
J_Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukSoldier
Har det inte kommit ut än vad 7an på flaskan står för? minns att för längesen sa man att ingen visste vad 7an stod för inte ens dem själva , kunde stå för va fan som helst , någon som vet va de står för nu?

Nej det är ingen som vet vad det står för. Finns bara spekulationer.
Löjligt dessutom att börja titta efter sådant hära.

Enligt mig är denna reklam briljant, verkligen cred till skaparna. Budskapet är klockrent
Citera
2011-08-31, 22:58
Medlem
Kuken-i-Styrets avatar
Som sagt vill de ytterligare göra reklam för siffran 7... men å andra sidan måste det ju finnas riktiga tärningar som är "fel" med. Feltillverkade, eller på grund av outgrundliga anledningar, vad vet jag? Fusktärningar kanske
Citera
2011-08-31, 23:00
Medlem
Månsans avatar
Inget konstigt alls. man vill trumma in budskapet 7, Old No. 7. Genom att lägga 3:an fel blir resultatet 7 både med uppsidan av två tärningar samt även med endast den bortre tärningens två synliga sidor.
Citera
2011-09-01, 07:00
Medlem
Pranchas avatar
Kom igen, fokusera på TS fråga nu - om det är intressant för just DIG är inte relevant.

OT raderat.

/Mod
Citera
2011-09-01, 07:33
Medlem
Acedogs avatar
Rätt häftigt hur mind fuckade varje dag men så sällan upptäcker det. Hade jag sett reklamen så hade jag också reagerat på träningarna. Det är nåt med mig och att räkna saker.
Citera
2011-09-01, 12:42
Medlem
Fickludds avatar
Bra observerat av TS, bra reklam och god bourbon.

Och reklamen diskuteras på forum, så nog har de lyckats.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in