2011-09-01, 17:06
Medlem
Liiiinns avatar
Hej, min pojkvän "Oscaaaar" blev avstängd av anledningen troll, hur kommer det sig då han verkligen inte trollat? Må vara lite off topic men det ska väl inte resultera i permanent avstängning på en gammal och trevlig flashbackare jämfört med alla nyreggade 2011'or från fragbite...
Citera
2011-09-01, 23:41
Medlem
core_s avatar
Användaren blev avstängd enligt 1.07 och har således inte skött sig helt och hållet vad gäller tidigare och övriga konton.
Huruvida forumet lider av fragbitare anno 2011 är en diskussion som på intet vis hör till ämnet
Citera
2011-09-06, 17:48
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Användaren blev avstängd enligt 1.07 och har således inte skött sig helt och hållet vad gäller tidigare och övriga konton.
Huruvida forumet lider av fragbitare anno 2011 är en diskussion som på intet vis hör till ämnet

Men han har ju inte flera konton. Så nu har han OCH hans kompis blivit avstängd pga. att ni moderatorer tror att de är en person som har de båda kontona... Hur kommer det sig att båda blev avstängda och vad är "bevisen" för att det skulle vara min pojkvän som har hans kompis konto också?
Citera
2011-09-08, 18:05
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiinn
Men han har ju inte flera konton. Så nu har han OCH hans kompis blivit avstängd pga. att ni moderatorer tror att de är en person som har de båda kontona... Hur kommer det sig att båda blev avstängda och vad är "bevisen" för att det skulle vara min pojkvän som har hans kompis konto också?
Vi har varit flera som granskat de båda kontona ingående och vi har inte hittat något som tyder på att vår bedömning är felaktig. Bannlysningen kvarstår med andra ord om ni inte kan komma med någon mer trovärdig förklaring till varför man ska kunna tro att det är samma person bakom de båda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in