Citat:
Ursprungligen postat av ric
Wow, vi gjorde en riktig plattmatch. Det hnder ibland och att du baserar detta p den matchen r ju lite konstigt skulle jag sga.
Och vi spelar ver vr kapacitet IGEN? Frstr inte att vi alltid spelar ver kapacitet men inget annat lag verkar gra det. Spelar vi under vr kapacitet nr de gr dligt? Vart ligger vran kapacitet d? Nej, de dr fungerar inte ska du gra en sdan lista fr du fan ta mig komma med bttre frklaring n detta.
Det r ju vad jag tror och jag frskte frklara varfr jag inte rankar AIK hgre trots att dom visat att dom kan spela bra hockey och vinna nmligen att dom har en formtopp just nu nr mnga andra lag inte har det, visst detsamma gller kanske Modo men min knsla r att dom r bttre n AIK, krossen med 6-3 p bortaplan motsger ju knappast det.
Men oroa dig inte jag tror nog att lagen spelar p som vanligt oavsett vad jag tycker. Gllande lagen form s r Lule nere i ssongens djupaste svacka men frhoppningsvis kan det vnda i eftermiddagens match mot formtoppade AIK, att det blir en jmn match r sjlvklart.