Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Samuelsson verkar inte sitta s skert i stolen heller...

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14246353.ab

.

r Aftonbladets "skra kllor" ngot du tror p?

Tycker hela artikeln blir s ljlig nr de p ngot stt frsker visa att Uffe r sur genom att lgga in hndelsen i gr (nr han slog i plexit), och p ngot stt mena att det har med saken att gra.
Citera
2012-01-21, 12:47
Medlem
rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Frjestad verkar kunna vinna guld hur uselt dom n spelar i serien drav har jag med dom hgt upp och om du sg matchen AIK-Modo frra veckan s borde frst att modo har potential. AIK spelar bra just nu men jag tror faktiskt det r lite ver normal kapacitet, Fasth i mlet kan ju frsts stlla till det fr motstndarna men jag tror faktiskt inte "gnaget" fixar slutspel i r och d r ju guldchanserna borta.

Wow, vi gjorde en riktig plattmatch. Det hnder ibland och att du baserar detta p den matchen r ju lite konstigt skulle jag sga.

Och vi spelar ver vr kapacitet IGEN? Frstr inte att vi alltid spelar ver kapacitet men inget annat lag verkar gra det. Spelar vi under vr kapacitet nr de gr dligt? Vart ligger vran kapacitet d? Nej, de dr fungerar inte ska du gra en sdan lista fr du fan ta mig komma med bttre frklaring n detta.
Citera
2012-01-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Samuelsson verkar inte sitta s skert i stolen heller...

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14246353.ab

Nej, inte om man ska tro fettot Ros "vl insatta kllor"...
Helt rligt, vilken pinsamt dlig artikel. Fyfan fr Aftonhoran!
Citera
2012-01-21, 13:03
Medlem
rics avatar
Citat:
Det r infekterat mellan Uffe och Nslund angende det. Uffe vill skta laget p egen hand. Det kan bli s att han bryter sitt kontrakt med Modo efter ssongen, sger Sportbladets klla.

Om modo grejen. r de ngon som br fatta hur detta med GM fungerar s r de vl Uffe?

Nja, tveksam om dessa uppgifter. Visserligen kan de ha blivit problem med hans son men samtidigt s tror jag inte att de r s illa som sportbladet vill mla upp de till. r mycket press p trnanare nu nr de r jmt s inte konstigt att han blir frustrerad ibland.
Citera
2012-01-21, 13:07
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ric

Frstr inte hur du kan ranka Fbk, Modo och Vxj framfr AIK. Kan du motivera varfr?
AIK har ju en tidigare Lakers mlvakt i kassen
Senast redigerad av Relay 2012-01-21 kl. 13:40.
Citera
2012-01-21, 13:27
Medlem
rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
AIK har ju en tidigare Lakers mlvakt i kassen

Och detta bidrog till diskussion, hur d?

Varfr skriver du ens ett sdant inlgg?
Citera
2012-01-21, 13:40
Bannlyst
Snacka om viktig match fr mitt kra FBK ikvll. Det var mnga ssonger sedan man var s spnd infr en "vanlig" grundseriematch
Citera
2012-01-21, 13:41
Medlem
Relays avatar
Citat:
Och detta bidrog till diskussion, hur d?

Varfr skriver du ens ett sdant inlgg?
Han frstod inte varfr Vxj rankades hgre n AIk och d gissar jag p att han r en AIK supporter av ngot slag. Det var ett instick i debatten helt enkelt.
Citera
2012-01-21, 13:48
Medlem
rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Han frstod inte varfr Vxj rankades hgre n AIk och d gissar jag p att han r en AIK supporter av ngot slag. Det var ett instick i debatten helt enkelt.

r du p riktigt? Var jag som skrev, och fortfarande r de ett helt ovsentligt inlgg som du skriver. Eller br AIK rankas hgre n New Jersey, Tallinder r ju frn AIK. Eller Boston. Tim Thomas spelade ju i AIK innan. Eller r vi bttre n Calgary?

Enligt din logik br det ju s vara? Ska du skriva s himla ondiga inlgg kan du vl skita i att skriva ? Kom med ngot vettigt istllet d.
Citera
2012-01-21, 13:51
Medlem
Mikojans avatar
Kul med en seriefinal i dag mellan ligans tv spelgladaste lag. Bara fr att frvntningarna finns dr innan man bnkar sig framfr 42-tummaren, s blir det vl gnethockey

Nmen, frresten det kan det inte bli. Sveriges Bsta AIK mot Silfverberg, Jrnkrok & Co kan bara bli en fest.
Citera
2012-01-21, 14:12
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Wow, vi gjorde en riktig plattmatch. Det hnder ibland och att du baserar detta p den matchen r ju lite konstigt skulle jag sga.

Och vi spelar ver vr kapacitet IGEN? Frstr inte att vi alltid spelar ver kapacitet men inget annat lag verkar gra det. Spelar vi under vr kapacitet nr de gr dligt? Vart ligger vran kapacitet d? Nej, de dr fungerar inte ska du gra en sdan lista fr du fan ta mig komma med bttre frklaring n detta.

Det r ju vad jag tror och jag frskte frklara varfr jag inte rankar AIK hgre trots att dom visat att dom kan spela bra hockey och vinna nmligen att dom har en formtopp just nu nr mnga andra lag inte har det, visst detsamma gller kanske Modo men min knsla r att dom r bttre n AIK, krossen med 6-3 p bortaplan motsger ju knappast det.
Men oroa dig inte jag tror nog att lagen spelar p som vanligt oavsett vad jag tycker. Gllande lagen form s r Lule nere i ssongens djupaste svacka men frhoppningsvis kan det vnda i eftermiddagens match mot formtoppade AIK, att det blir en jmn match r sjlvklart.
Citera
2012-01-21, 14:12
Medlem
Loppan312s avatar
Om de e som vanligt s r det ganska snart som FBK brjar spela grymt bra o g till slutspel med bra form. Men ir vet ingen vad som hnder. Tabellen kan ju vndas helt upp och ner p 5 omgngar. Bortsett frn Timr. Viktig match ikvll. Grymt spnd xD Forza FBK. Och ja. AIK spelar ver sin frmga just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in