Citat:
Ursprungligen postat av asdf.
Funderar själv på att inhandla några artiklar från fyndfirman men recensionerna här pekar på att man bör låta bli.
Har du fått det du beställde ännu och i så fall vad berodde den långa leveranstiden på?
Min erfarenhet av fyndfirman är att de är väldigt slöa på att svara i telefon, men det är inte bluff och båg. Jag beställde 2st mindre soffor vid slutet av 2012 och fick lev några veckor senare. Likt någon skrev tidigare, skickades allt från Nederländerna. Tyvärr visade sig mina produkter ha funktionsfel (felaktigt förborrade hål) så jag tvingades reklamera bägge. Det tog ca 1-3v (kommer inte ihåg exakt) innan konversationen med kundtjänst var klar, och jag fick länkar till DHL för att skapa fraktsedlar för retur. De var absolut inte otrevliga, men jag kan tycka att de kanske inte gör det där lilla extra för kunden. Inom kort hämtade dhl upp produkterna och körde de i retur, 2v senare hade jag nyleverans och de fungerar jätte bra. Är väldigt fina, och jag är nöjd. Sett till vad man betalar, åtminstone.