Eftersom du gillar Tame Impala kanske du kommer att gilla Pond. 3 av 4 från Tame Impala + några andra spelar i Pond. Låter väldigt annorlunda jämfört med Tame Impala, lite mer på skoj. De har tre plattor som du kan tanka hem, riktigt bra.
Känns som jag spammar varje tråd med Tame Impala-relaterade saker, men de är så sjukt bra. Tame Impalas sångare (som spelar in och skriver all musik) hämtar mycket inspiration från Dungen.
Dungen sjunger på svenska så om du inte gillar att folk sjunger på svenska kanske de kan vara svårlyssnade, men enligt mig är de sjukt bra.
Eftersom du gillar Tame Impala kanske du kommer att gilla Pond. 3 av 4 från Tame Impala + några andra spelar i Pond. Låter väldigt annorlunda jämfört med Tame Impala, lite mer på skoj. De har tre plattor som du kan tanka hem, riktigt bra.
Känns som jag spammar varje tråd med Tame Impala-relaterade saker, men de är så sjukt bra. Tame Impalas sångare (som spelar in och skriver all musik) hämtar mycket inspiration från Dungen.
Dungen sjunger på svenska så om du inte gillar att folk sjunger på svenska kanske de kan vara svårlyssnade, men enligt mig är de sjukt bra.
Grymma tips! Har jag en del att lyssna på ikväll. Hansson & Karlsson plus Dungen känner jag ju till
men det andra var för mig ganska okänt. Stort tack för dessa!!
[quote=41-Mosquitoes]Eftersom du gillar Tame Impala kanske du kommer att gilla Pond. 3 av 4 från Tame Impala + några andra spelar i Pond. Låter väldigt annorlunda jämfört med Tame Impala, lite mer på skoj. De har tre plattor som du kan tanka hem, riktigt bra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!