2011-09-03, 16:41
Medlem
Kompisen min blir strd som fan nr fulfingret ker fram oavsett nr och hur, en skvtt kristen typ. S vi brjade kra med lillfingret som en generell grej som funkar p alla situationer.
Men s brjade kompisens tonring och hennes kompis fnittra och titta menande p varandra och undrade om vi visste vad det betydde vilket vi sklart inte gjorde.
P deras reaktion knns det som att vi borde veta det, s va fan betyder det att visa lillfingret???
Jag trodde det bara fanns ett fulfinger!

Ha det najs!
Citera
2011-09-03, 16:47
Medlem
rakmacka20s avatar
man har en liten kuk menas det
Citera
2011-09-03, 16:48
Medlem
Renatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rumpetroll
Kompisen min blir strd som fan nr fulfingret ker fram oavsett nr och hur, en skvtt kristen typ. S vi brjade kra med lillfingret som en generell grej som funkar p alla situationer.
Men s brjade kompisens tonring och hennes kompis fnittra och titta menande p varandra och undrade om vi visste vad det betydde vilket vi sklart inte gjorde.
P deras reaktion knns det som att vi borde veta det, s va fan betyder det att visa lillfingret???
Jag trodde det bara fanns ett fulfinger!

Ha det najs!

Visar du lillfingret till ngon betyder det att perssonen ifrga har en liten snopp. Kan provocera mnga men frlorar sin innebrd lite om kompisen r en tjej
Citera
2011-09-03, 16:49
Bannlyst
han har liten kuk och tar t sig
Citera
2011-09-03, 16:54
Medlem
vtcs avatar
Att hlla lillfingret utstrckt nr man dricker ur ett kupat glas kallas ibland skmtsamt fr att "visa bgfingret".
Citera
2011-09-03, 23:36
Medlem
Eh hmm, jag tror vi ska fundera p att sluta med det!! Jag brt totalt nr jag lste era svar och hll p att garva kken ur led, trodde dock inte vnnen skulle gra det s kristen hon r men hon fann det rtt kul hon med S vi har det som garvmedel, fr eftersom vi bda r av honkn s gr det ju bra liksom r den ena lite hrsken s stter den andra upp minipittfingret och ett garv sprider sig som herpes p en glad hora.

Tack som fan underbara mnniskor som frgyllt min tillvaro! M ni drabbas av asgarv stort som rslet p en stor elefant.

Kram p er
Citera
2011-09-03, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Att hlla lillfingret utstrckt nr man dricker ur ett kupat glas kallas ibland skmtsamt fr att "visa bgfingret".

jag hller upp lillfingret nr jag dricker med glas men jag r 100% hetro
Citera
2011-09-03, 23:53
Medlem
ThreeSevens avatar
Liten kuk
Citera
2011-09-05, 01:46
Medlem
Ko.i.kukens avatar
att man har ett lillfinger
Citera
2014-07-29, 18:43
Medlem
jag fick lra mig att det betydde lillskit
Citera
2014-07-29, 19:23
Medlem
GregerMoeks avatar
Nr jag var vldigt liten (typ 8-9) trodde de flesta att det betydde att man frolmpade den utpekade fr att vara bg. Detta nr man hytter med lillfingret likt lngfingret fr ett "fuck you."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in