• 1
  • 2
2011-09-13, 11:04
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Carola - tänk er dem titsen frigjorda och en man som köttar henne hårt bakifrån samtidigt som hon ropar "Gud, Herre Gud.. åh Gud nu kommer jag!!!! Oh my God!".
Det vore smasken det!
Citera
2011-09-13, 13:52
Medlem
DenKorteBanditens avatar
Har dom någonsin gjort en ordentlig parodi eller är det kanske en sån brist på porrskådisar i Sverige att det vore för svårt att fylla rollerna? Man borde ju kunna hitta någon tjej som ser lite ut som en svensk kändis och köra en story kring det a la Palin t.ex.

Jag skulle absolut kolla på en scen där Carola blir ordentligt satt backstage efter att ha kastat blommor på någon stackare i publiken.

Efter att nyss ha sett finalen av Entourage kan jag säga att jag väldigt gärna skulle se Emmanuelle Chriqui filma ett par scener. Het som fan och med en glimt i ögat som säger mig att hon skulle vara en riktig pärla.
Citera
2011-09-13, 18:21
Medlem
svampen211s avatar
rihanna, finns bara en anledning varför för att hon är så jävla het
Citera
2011-09-14, 17:06
Medlem
Ola lindholm och Mona sahlin då de liknar varandra,
har samma frisyr,kisande ögon och päronformade skallar.
Tänk er detta par ligga i en 69:a..Ola trycka in en toblerone i Monas dajmhål och Mona dra en lina kokain från Olas fjong.
Citera
2011-09-16, 19:55
Medlem
ninjaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
rihanna, finns bara en anledning varför för att hon är så jävla het
sök efter lavish styles, är nästan en kopia av rihanna, inte samma känsla kanske, men men, tillräckligt bra material.
Citera
2011-09-17, 01:26
Medlem
Elementarts avatar
Anna Faris hade ju varit super-najs o se i en porrfilm http://www.imdb.com/name/nm0267506/

Ser riktigt bra ut, och att hon ofta spelar korkad i sina filmer skulle nog även passa bra i porrfilmer.

Edit: Inlägg #500
Citera
2020-03-07, 06:22
Medlem
avmans avatar
Aida Hadzialic
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto