Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2011-09-06, 19:48
  #85
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Kort sagt: "Lemasive" == uttalat troll, attention whore.

http://svtplay.se/v/2521860/agenda/del_2_av_17 @28:00 OK, intressant! Har själv haft diskussioner med "Lemasive". Men varför outar han sig själv? Vad vinner han på det? Det som händer är ju att hans konto blir avstängt. Och jag antar att "Lemasive" redan har en ny gubbe på g...

Att ABB skulle ha "inspirerats" av "Lemasive" är ju helt befängt. ABB planerade ju sina dåd flera år i förväg.
Han outade sig redan i början av året i media. Antagligen är det därifrån SVT har plockat upp namnet. http://www.expressen.se/nyheter/1.23...onymt-pa-natet

Det han vinner på det är 15 sekunder till i rampljuset. Han var redan bannlyst för att ha tramsat sig till ett större antal tillsägelser och varningar, och kan därmed inte stängas av igen.

Om han skaffar nya konton så faller det under 1.07 i regelverket.

Det är nog inte många fler än redaktionen på agenda som tror att Lemasive ska ha inspirerat ABB, men att de haft kontakt via exempelvis WoW är väl tämligen fastslaget.
Citera
2011-09-08, 18:17
  #86
Medlem
lendrygghs avatar
Rättigheten att få hata ter sig förvånansvärt eftertraktansvärd. Jag förstår uppriktigt sagt inte varför man väljer att sträva efter att bli avskydd eller ökänd, fast jag förnekar inte att man är en intressant filur om man lever efter devisen att det är bättre att vara hatad än bortglömd, än det är att vara älskad och ihågkommen.

Dock är det lite trist att just han, i egenskap av nätrötägg, har fått representera Flashback - men så är vi tydligen fortfarande så extremt förknippade med undergroundskumrask och tvivelaktigheter att man knappast skulle låta Natur-och-myror "föra forumets talan" i media.
__________________
Senast redigerad av lendryggh 2011-09-08 kl. 18:20.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback