Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-14, 14:34
  #289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Kul att invandrare börjar påverka Sverige mer och mer. Chipsen med kebabsmak smakade riktigt bra om man tycker om kebab


Kul hur du får kebabchips att vara en invandrarinfluens. Fast visst är de jävligt goda.
Citera
2012-03-14, 17:48
  #290
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Kände inte direkt någon kebabsmak när jag bara åt chipsen. Väldigt kryddiga och goda dock.
Men sen när jag testade med dip (vitlök), ja då kände jag en liten kebabsmak
Citera
2012-03-16, 15:21
  #291
Medlem
brotucks avatar
Hade det inte stått "Kebab" på påsen så hade ingen fattat att det skulle föreställa det. Smakar ok, men inte kebab för fem öre, snarare pommes-frites-krydda och paprikapulver. Denna sorten blir inte kvar länge i butikerna.
Citera
2012-03-16, 16:14
  #292
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Kände inte direkt någon kebabsmak när jag bara åt chipsen. Väldigt kryddiga och goda dock.
Men sen när jag testade med dip (vitlök), ja då kände jag en liten kebabsmak

Nu var det ett tag sedan jag provade chipsen, men när jag gör det igen ska jag prova med vitlöksdip också. Vitlöksåsen är ju rätt viktig när man äter vanlig kebab. Det kanske är samma med de här chipsen?
Citera
2012-03-19, 13:50
  #293
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Nu var det ett tag sedan jag provade chipsen, men när jag gör det igen ska jag prova med vitlöksdip också. Vitlöksåsen är ju rätt viktig när man äter vanlig kebab. Det kanske är samma med de här chipsen?

Det tycker jag
Hade det funnits kebabsås som dipp hade det varit ännu klockrenare, men vitlök passar bra
Citera
2012-03-19, 16:25
  #294
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Det tycker jag
Hade det funnits kebabsås som dipp hade det varit ännu klockrenare, men vitlök passar bra
Gå till närmaste kebabhak, köp en plastkopp sås, dippa, ät?
Citera
2012-04-24, 13:10
  #295
Medlem
kebab chipsen är rätt goda köpte en estrella varma mackor chips idag dom är dom bästa matchipsen enligt mig godare än cheeseburgare och kebabdrömmen
Citera
2014-03-26, 02:42
  #296
Medlem
thuglife91s avatar
äckligaste chipsen som finns är det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback