• 1
  • 2
2024-04-19, 12:35
Medlem
inte benz, men starka opiater, Metonitazene uppe på lådan gör susen, men totalt livsfarligt, men vem kommer ihåg en looser... tar ca 5dagar att bli beroende, 10ggr värre avis än opiater, som dessutom kommer först en vecka efter sista intag. blev medvetslös fler ggr än jag kan räkna.... varför? antagligen för att jag kunde och är lite dum i huvudet. rökte en 10mg diazepam i glaspipa igår, smakade arsle oändligt med rök, hostade likt en epileptiker med kol. lite bättre effekt än att äta, eller ville jag att det skulle vara så?

Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Eller så lär du dig ironi, även om det var ganska torrt.

Till Topic: Jag har rökt varenda bens som finns och dom enda som är värda den administreringen är flunisar och iktotvåor, case closed.
Citera
2024-05-31, 14:29
Medlem
Många kommer att säga emot mig nu. Men jag är väl medveten om att dom alltet flesta inte ens provat att freebasea Diazepam.

Och det fungerar oförväntat bra faktiskt.

Då ska även nämnas att jag är från Rohypnol tiden då vi rökte massvis med Flunitrazepam på folie..

Men stesoliden fungerar som sagt bra att röka.
Citera
2024-05-31, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Eller så lär du dig ironi, även om det var ganska torrt.

Till Topic: Jag har rökt varenda bens som finns och dom enda som är värda den administreringen är flunisar och iktotvåor, case closed.

Måste hålla med på den och jag får mycket sämre effekt av att röka en 10mg diazepam än om jag tar den som vanligt det är så jävla mycket oxå flunitrazepam var perfekta de var så små och porösa.
Hade ju inte varit fel med några 542 just nu.
En annan jag kan tänka mig funkar bra röka är vanliga nitrazepam de är med porösa och söta stress bränns bara så man tappar nog 3-4mg på en 10mg tabbe genom rökning av dom. Hade man däremot fått tag på rent diazepam pulver kan jag tänka det blir mycket bättre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in