Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-17, 18:32
Medlem
Hej! Som rubriken lyder söker jag härmed hjälp med att sätta min första planta ! Har suttit och läst här på flashback under flera månaders period men känns ändå som att jag bör skapa en ny tråd då jag vill kunna ta hjälp utav er erfarna och duktiga flashbackare!

Kan börja med att säga att min tanke är att sätta en lowryder, köper 5 frön för 249:-

Skulle dock uppskatta ifall det finns någon som kan ge mig bra tips, om möjligt till och med hemsidor där jag kan köpa alla tillbehören som jag behöver till plantan, så billigt som möjligt då jag är studerande Har en stor garderob som är 175 hög, 120 bred, 2 dörrars, mattvit målad.

Anledningen till att jag sätter denna plantan är just av anledningarna att jag studerar, vill inte krångla med kranar, har inte råd, och sist men absolut inte minst, det är något som jag länge tänkt göra men först nu har möjlighet att göra!

Är väl medveten om att det finns hur mycket trådar som helst om just detta, men snälla håll er till ämnet och hjälp ifall ni kan
Citera
2011-09-17, 18:55
Medlem
Neontomtes avatar
Du har läst i flera månader på flashback men ändå så missar du noob-tråden där ALLT står som du någonsin kommer undra över?
Citera
2011-09-17, 18:59
Medlem
korqs avatar
Sedan finns det dedikerade forum just för detta, kolla in icmag eller swecan.
Även om det säkert finns många från swecan som hänger just på flashback får du nog större hjälp där.
Citera
2011-09-17, 19:25
Medlem
Agzzzos avatar
jadu vill du ha utrustning är det en FET REKLAM ruta precis här ovan från Hydrogarden. får lite den uppfattningen att du inte anstränger dig då jag antar att det är fler än dig som har frågat efter billig utrustning också.

www.SweCan.något kmr inte ihåg om de e se, org lr så. där finns det iaf ALLT du behöver veta och lite till i färdiga FAQ, så du slipper sitta o leta igenom trådar här på fb med en massa personer som skiver skit o hackar på dig över frågorna du har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in