2011-09-20, 12:19
Bannlyst
Vet inte om det hr r rtt forum eller om det r srskilt PK. Behver boken Introduction to JAVA. Programming Comprehensive Version 8th Edition (2010) av Daniel Liang till skolan. D boken kostar runt 600+ s har jag inte rd eftersom jag r en fattig student.

Skulle uppskatta det extremt om ngon kunde lgga upp en .pdf av boken eller liknande? Om det hr r fel forum, frlt

Note: Ja, jag har letat p google men hittar inga legitima nedladdningar.
Citera
2011-09-20, 19:17
Medlem
Nohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasvegas
Vet inte om det hr r rtt forum eller om det r srskilt PK. Behver boken Introduction to JAVA. Programming Comprehensive Version 8th Edition (2010) av Daniel Liang till skolan. D boken kostar runt 600+ s har jag inte rd eftersom jag r en fattig student.

Skulle uppskatta det extremt om ngon kunde lgga upp en .pdf av boken eller liknande? Om det hr r fel forum, frlt

Note: Ja, jag har letat p google men hittar inga legitima nedladdningar.
Haha, ja det r vldigt PK att placera den hr frgan hr. Och nej det r inte rtt forum. Ingr den boken i din kurslitteratur? D br dina studiemedel rcka till det.

Men du fr frga i fildelning istllet! Annars r ett tips att ska p <boknamn> pdf s brukar det ibland komma upp ngot.
Citera
2011-09-20, 19:31
Medlem
BaalZeBubs avatar
Det r ovanligt med en bok som har ett s extremt hgt andrahandsvrde. ven hos amazon uk dr man brukar kunna hitta begagnade bcker billigt:
http://www.amazon.co.uk/Introduction...6539535&sr=8-2

nnu vrre p amazon usa.

Slutsats: det r en extremt populr och internationellt gngbar kursbok. Fram till nsta utgva kommer s kan du slja den fr nstan samma summa som du lgger ut p den.
Citera
2011-09-21, 21:25
Medlem
jaghar10fingrars avatar
Du har valt rtt typ av utbildning om du inte gillar att kpa bcker i alla fall. Googla och du skall finna: prova typ "<boknamn.pdf> site:mediafire.com" osv, jag kunde hitta i stort sett all min kurslitteratur p detta vis nr jag pluggade IT i Linkping fr ngra r sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in