2011-09-20, 14:13
Medlem
Hej!

Är det någon som har tips på bra Kina/Honkong sidor där man kan beställa Iphonetillbehör, skal, laddare, kablar mm.

Har beställt från www.dealextreme.com och det fungerade bra. Men det borde krylla av fler sidor med iphone prylar. Tipsa gärna mig.
Citera
2012-09-09, 14:38
Medlem
Gå in på ebay - sök "iphone" - välj "buy now" - välj "price+shipping: lowerst first. Där har du skal, laddare och alla möjliga tillbehör för 0,99 $ vilket ungefär är 7 svenska kronor.
Citera
2013-06-29, 01:21
Medlem
Kafferastens avatar
Lånar den här gigantiska tråden för en fråga. Sladden till min iPhone 3gs laddare har pajat och jag har ofattbart dålig ekonomi just nu. Vad är bästa alternativet för att hitta en billig sladd? Finns det någon icke officiell sladd i nån skräpaffär eller nått? Eller ska man köpa av nån luffare på tradera? Och är det samma sladd som till iPhone 4 o 5?
Citera
2013-06-29, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Lånar den här gigantiska tråden för en fråga. Sladden till min iPhone 3gs laddare har pajat och jag har ofattbart dålig ekonomi just nu. Vad är bästa alternativet för att hitta en billig sladd? Finns det någon icke officiell sladd i nån skräpaffär eller nått? Eller ska man köpa av nån luffare på tradera? Och är det samma sladd som till iPhone 4 o 5?

3 o 4 kör samma 5 har ny kontakt, finns från 59,90 hos kjell o co
Citera
2013-06-29, 10:44
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piwone
3 o 4 kör samma 5 har ny kontakt, finns från 59,90 hos kjell o co

En sån får det bli. Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera