2011-09-21, 13:38
Bannlyst
r det ngon som lirar Vanthia? Jag har vntat i ungefr tv r p detta liret. Utvecklarna har varit lite sega d jag spelade closed beta fr ca tv r sedan. D var det knappt utvecklat alls. Nu r det riktigt bra men inte helt dr n heller men riktigt riktigt bra!

(Screen in game nr jag r ute och questar).
http://data.fuskbugg.se/skalman02/b0b35876_Vanthia.jpg

http//www.vanthia.com

Jag vet att det r ver facebook men det r snt man fr st ut med d dem gr detta fr att tjna pengar och facebook gr det t dig. Dock s kommer dem ha en egen sida fr spelet ocks (haft det innan). S det kommer inte bara vara p facebook vilket r tur.

Spelet r i 2D. Personligen lskar jag dessa lir och har inte hittat ngot annat som jag gillar frutom Vanthia. Man skapar en karaktr som r antingen Warrior, Rogue eller Disciple (Mage typ). Man gr inte upp i levlar i detta spelet utan man anvnder sig av sin exp man fr frn quester och dda mobs fr att lvla sina 11 skills som r bland annat Str, Con, Agi, Int osv.

Det finns ven en inbyggd arena i spelet dr man stller sig i k och spelar mot en annan icke-npc spelare och ranking dr man ser top 50. Jag vet att det finns mnga personer hr p Flashback som uppskattar dessa sorters lir! Bara att kra p. Enjoy!
Citera
2011-09-21, 17:06
Medlem
COUPDETATs avatar
Hur styr man? med pilarna eller musen? Ser ju skitgulligt ut!
Citera
2011-09-22, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av COUPDETAT
Hur styr man? med pilarna eller musen? Ser ju skitgulligt ut!

Med musen :P.
Citera
2011-09-22, 23:05
Medlem
rAppmeisters avatar
Ser riktigt trevligt ut, frsta blicken gav knslan av "Haven and Hearth" som r ett svenskutvecklat spel.

Hur gr man fr att inte f det att ppna via Facebook?
ven om jag gr in p lnken du posta s kr den det via Facebook..
Citera
2011-09-22, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Ser riktigt trevligt ut, frsta blicken gav knslan av "Haven and Hearth" som r ett svenskutvecklat spel.

Hur gr man fr att inte f det att ppna via Facebook?
ven om jag gr in p lnken du posta s kr den det via Facebook..

Det r bara ver Facebook just nu tyvrr. Men vid riktig release s kommer det inte bara vara dr har dem sagt. Utan kommer vara p en "separat" hemsida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in