2011-09-23, 06:53
Medlem
timpanis avatar
Vilken nu levande svensk kändis skulle du vilja att det fanns en självbiografi om? Vem tror du har den mest intressanta historian eller livsödet? Varför?
Citera
2011-09-23, 07:09
Bannlyst
Tobbe trollkarl, vill lära mig hans tricks.
Citera
2011-09-23, 07:27
Medlem
Nicklas Bäckström. Han verkar ha ett skön liv. Sen skulle det vara intressant att få lite bättre insikt i NHL-livet och just capitals lag möjligen, samt hur han lyckades så bra.

-T
Citera
2011-09-23, 07:30
Medlem
TrueBromances avatar
Agneta Sjödin!

Höhö. Just kiddin'

Nej men kanske Ola Lindholm och hans relation med kokain? Eller nej, det räcker med en liten text för det. Skulle nog inte hålla för en hel bok. Men varför inte Max von Sydow?
Citera
2011-09-23, 08:11
Medlem
Anis avatar
Har intesett att Anita Ekberg har gett ut något, sådant där tror jag att det finns en hel del intressant att berätta.
Citera
2011-09-23, 08:22
Medlem
snikvards avatar
John Norum, helt klart! Känns som hans karriär och livsöden hade varit ypperligt intressant att ta del av. Sen bröderna Johansson, att läsa om alla deras anekdoter på turné med Yngwie måste vara grymt underhållande.

Möjligen också Mikkey Dee.
Citera
2011-09-23, 09:58
Medlem
Knotknets avatar
Jag ser fram emot Olle Ljungströms bok.
Citera
2011-09-23, 10:39
Medlem
PWNs avatar
Förutsatt att den verkligen skulle avslöja "allt":
Kungen - lätt. Tror det finns mycket skoj där som skulle få det att suga ordentligt i jantetarmen hos många.
Citera
2011-09-23, 11:38
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Vi prövar i Litteratur.

Kändisskvaller ---> Litteratur

/Mod
Citera
2011-09-23, 11:40
Medlem
Håkan Hellström. Fast inte nu, han är fortfarande på toppen av sin karriär. Hade varit fint att få den släppt om cirkus tio-femton år.
Citera
2011-09-23, 15:00
Medlem
litteraturfantasts avatar
Om du säger Hellström, så vill jag se en biografi av Hellman. Annars så kanske Karl Lagerfeldt, och varför inte Anita Ekberg som någon nämnde. Bara lite reflektioner. Kändisar är ju som bekant helt ointressanta. D.v.s. deras liv och kändisskap alltså.

Ricky Bruch lever ju inte längre, men han skrev ju en del, så om det finns nåt i kvarlåtenskapen så varför inte. Han den där kulkastaren som söp i landslagskostymen kanske kunde skriva någonting också. Han är ju singasongwriter om inte annat.
Citera
2011-09-23, 22:34
Medlem
homan3s avatar
Christer Sjögren - Allt smaskigt skvaller jag har varit med om.
Joakim Thåström - se ovan plus en klasskildring av Sverige
Fredrik Reinfeldt- Vad jag egentligen tycker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in