Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-25, 19:52
Medlem
Man ska egentligen alltid kolla nätet först....webhallen eller spelbutiken.se. Toppen sajter....

Game o gamestop är enbart kul för att gå o känna o titta...

Sen går man hem o beställer
Citera
2011-11-26, 05:00
Medlem
Idiotpods avatar
Personligen handlar jag på game för att jag får alltid rabatt av någon anledning. Känner de som jobbar där och pratat mycket säljtekniker med dem.

Brukar få sms när det kommer ut intressanta trailers och oftast så behöver jag inte förbeställa spel, får limited ändå till bästa pris. : >

Så för mig äre lojalitet!
Citera
2011-11-26, 12:28
Bannlyst
För att alla inte går efter pris utan kanske även personalservice, kunskap och hur pass trivsam butiken känns.
Citera
2011-11-30, 11:31
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Ibland så skiljer det bara ca 40kr från elgiganten och game, då väljer jag game då jag får bonusen (och tycker jag får 40 kr efter nästan varje köp). När jag köpte skyrim köpte jag från game, men bara för jag trodde jag skulle få det för 499 som man brukar få nya spel ifrån game med medlemskort, men det fick jag ångra att jag inte köpte ifrån gamestop. Visserligen bytte jag då in spel samtidigt, men man fick ju mer saker från gamestop än game, man skulle ju få planscher från game (som jag visserligen skiter i) enligt deras hemsida, om man förbokade. Men icke fick jag nått sånt. Men ofta får du andra erbjudanden från ex. game och gamestop än elgiganten om man förbokar spelen så då köper man hellre därifrån då du får mer saker. Sen är VISSA spel billigare på game eller gamestop än ex. elgiganten medans andra är billigare på elgiganten.
Citera
2011-12-18, 14:15
Medlem
GorillaMans avatar
Köper Bara från GAME när det är "gamla" eller begagnade spel. Man få t.e.x en försäkring som gör så du kan slå sönder skivan om du så vill och få en Ny skiva.
Nya spel köper jag på Elgiganten och liknande kedjor för Nya spel Är billigare där.

/GorillaMan
Citera
2011-12-18, 16:21
Medlem
Fusaballs avatar
Gillar att tala med dom i kassan på Gamestop.
Citera
2012-02-07, 11:09
Medlem
ViciousDeliciouzs avatar
Jag köper nästan aldrig spel i affären, jag gick enbart till Gamestop igår på Mobilia för att checka utbudet medans jag väntade på sambon, och till min fördel var det mycket fint att vila ögonen på därinne.. Han som jobbar i kassan på Gamestop på Mobilia med glasögon är HOT!

Men annars köper jag hellre spel på Elgiganten om det är billigare..
Citera
2012-02-07, 22:19
Medlem
Nya spel köper jag på Elgiganten nu för tiden. Men det finns mycket bra begagnat på Game! Köpte nyligen Resistance 1 och 2 till mitt PlayStation för 200kr
Citera
2012-12-27, 18:31
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsnap
Man ska egentligen alltid kolla nätet först....webhallen eller spelbutiken.se. Toppen sajter....

Game o gamestop är enbart kul för att gå o känna o titta...

Sen går man hem o beställer
Cdon.com har också riktigt bra priser och inte mer än 29 kr i frakt tror jag och då får man spelet eller det man beställt direkt ner i brevlådan på 1-3 arbetsdagar + om man har bokat ett spel så brukar det oftast komma dagen före release, vad lirar ni på för konsol spelar mycket in på priserna också.
Senast redigerad av ManUnitedFan 2012-12-27 kl. 18:34.
Citera
2014-04-28, 09:24
Medlem
jagtrycktefels avatar
Jag köper aldrig något på GameStop eller Game eftersom priserna är löjliga. Mycket begagnat där är dyrare än nya spel från t.ex. ElectroWorld, Webhallen, Spelbutiken osv.

Däremot tittar jag på utbudet och ser vad jag ska skaffa mig via ovanstående sidor
Citera
2014-04-28, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Varför köper man en häst på ett stall och inte via en djuraffär?
Varför köper man en katt på ett slakteri och inte från sin farmor med djurförbud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in