Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-10-05, 19:09
  #25
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Nej kan du inte boota Windows hjälper det inte att starta om. Ska du pilla med mbr så ska du inte göra det med externa program med tanke på din erfarenhet. Gör det med de inbyggda funktionerna i Windows om du nu ska göra det
Citera
2011-10-05, 19:25
  #26
Medlem
Solid.Alvedons avatar
sätt in skivan i cd läsaren tryck esc vid start o boota från skivan, välj sen att reparera windows. allt sker automatiskt.
Citera
2011-10-05, 20:23
  #27
Avstängd
encaps avatar
Nu vet jag inte om du testat detta.. Testa:
Installera senaste versionen av NOD32, updates m.m (se FBs gigantiska tråd om NOD-crack)
Starta Windows i felsäkert läge
Sök igenom din Citygross-dator med Nod.

Så ska det nog lösa sig. Nod är grymt.
--------------------
Alternativt, kör en repair på Windows. Stoppa in CD välj Reparera/välj att datorn ska boota från skiva i BIOS -> Välj reparera Windows.

Så ska det nog lösa sig. Windows är grymt.
__________________
Senast redigerad av encap 2011-10-05 kl. 20:26.
Citera
2011-10-05, 23:46
  #28
Medlem
Gammeljudens avatar
Vill minnas mig att jag prövade reparera alternativet med windows CDn förra gången jag fick viruset utan resultat, men prövar imorgon igen för sakens skull, och kan lika gärna också testa MBR fixen då jag ändå är uppe i varv. Återkommer med svar!
__________________
Senast redigerad av Gammeljuden 2011-10-05 kl. 23:49.
Citera
2011-10-06, 03:49
  #29
Medlem
alexlosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammeljuden
Har blivit lite nojjig över alla nya program jag försökt med på senare tid, någon annan som prövat denna och kan "gröna" den?

Prova att googla innan du frågar?
Citera
2011-10-06, 10:11
  #30
Medlem
Köp Norton 360 för någon lax och rödingar så är problemet löst sen
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback