2011-10-02, 20:51
Bannlyst
I stort sätt alla spel finns det fusk koder till? hur kommer det sig? har spelutvecklarna gjort så med flit att folk ska få kunna fuska om man vill? eller hur funkar det?
Citera
2011-10-02, 20:54
Medlem
larstorps avatar
Jaa du svara på din fråga kort sagt.
Citera
2011-10-02, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HallKaften
I stort sätt alla spel finns det fusk koder till?
Nej, inte ens i närheten.. Eller är du kanske av pc-generationen?
Citera
2011-10-02, 21:35
Medlem
När ett spel görs så testar dem som designar spelet det flera gr och ist för att slösa tid med att bli dödade när dem vill testa simpla saker så har dem fusk som gör dem odödliga/kan flyga igenom väggar (för att komma till områden snabbt osv)
Citera
2011-10-02, 21:54
Medlem
oloas avatar
Tror fusket kommer från china. Bara för dem inte kan spela spel förutom SC2 så ska dem haxa..
Citera
2011-10-02, 22:03
Medlem
kirrem4ns avatar
Nu kan jag bara prata om esportspel där det finns anticheat till dom flesta spelen, och där antar jag att utvecklarna till antifusket säljer fusk för att kunna tjäna en extra hacka tyvärr :/
Citera
2011-10-02, 22:15
Medlem
Laxbolls avatar
Citat:
I stort sätt alla spel finns det fusk koder till? hur kommer det sig? har spelutvecklarna gjort så med flit att folk ska få kunna fuska om man vill? eller hur funkar det?

Beror på vilken typ av spel du menar, många spel har koder du kan skriva in för att fuska.
Men sen finns det även fall där folk själva har suttit och manipulerat koden, så att man kan "fuska".
Citera
2011-10-02, 23:48
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:

Vilka spel då? jag hittar inga spel med fusk längre förutom blizzards spel....och för det är kul? eller man gillar lazy mode och bara bryr sig om handlingen, typ fuskade på alla rts spel för jag tyckte handlingen var bra men resten meh och svårt.

men vad är roligare än gta 3 på ps2 och ta en tank lägga dit låg gravitations fusket och lära sig flyga med tank. ett av de roligaste jag har gjort med några kompisar, tävlade hur långt vi kunde komma och olika grejer vi kunde göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in