2011-10-04, 19:38
Medlem
God kväll.

Har länge haft en känsla av illamående i kroppen, ibland så pass illa att jag känner för att spy vilket jag dock lyckats slippa så här långt. Detta kan hålla i sig hela dagen. Dessutom känner jag mig ofta yr, känns som att gå i en fantasivärld och jag kan knappt fokusera på någonting. Kan exempelvis prata i telefon utan att tänka på vad den andra personen säger. Dessutom så kan jag känna att mitt närminne kan svikta, att ibland kan jag glömma vad jag o en person pratade om för 2 minuter sen. Så, någon som vet vad detta kan vara? Är lite orolig och främst mår jag dåligt som fan av detta. Äter ganska osunt till o från o mycket grönt på tallriken blir det inte, kan det hänga ihop? Vad finns det mer det kan vara?
Citera
2011-10-04, 19:40
Medlem
Finans.killens avatar
Grönsaker och sömn!
Citera
2011-10-04, 19:41
Medlem
Låter som lågt blodtryck
Citera
2011-10-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Grönsaker och sömn!

Hoppas det är så enkelt !
Citera
2011-10-04, 20:21
Bannlyst
den kan vara att du har rökt nått eller stoppat i dig nån tablett den hände mig mådde dålig i en år sen fatta mig som tur va att den var en sak ja har rökt varje dag tänk efter om du gör nån av dom man nämde
Citera
2011-10-04, 20:22
Medlem
Eliza CTs avatar
Flyttar ämnet till Mediicn o. Hälsa från detta Alternativa.
Mvh
Eliza CT/moderator
Citera
2011-10-04, 20:30
Medlem
Kan vara kosten. Motionerar du? Är du stressad? Hur känner du dig i övrigt? Hälsomässigt? Vart sjuk eller gjort dig illa under den senaste tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in