2024-12-18, 09:29
Medlem
P Bodycontact kan man se tydlig statistik p hur stor skillnad det r att med dejting/hook ups fr mn vs kvinnor p ntet. Gr man in p kontaktannonserna s finns det totalt i nulget 203 annonser under kategorin kvinnor sker mn. Samt 2868 annonser under mn sker kvinnor. Alla kvinnor har ftt svar p sina annonser. Vissa har ftt s mnga som hundratals svar. De flesta mn har inte ftt svar p sina annonser.
Citera
2024-12-18, 22:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
P Bodycontact kan man se tydlig statistik p hur stor skillnad det r att med dejting/hook ups fr mn vs kvinnor p ntet. Gr man in p kontaktannonserna s finns det totalt i nulget 203 annonser under kategorin kvinnor sker mn. Samt 2868 annonser under mn sker kvinnor. Alla kvinnor har ftt svar p sina annonser. Vissa har ftt s mnga som hundratals svar. De flesta mn har inte ftt svar p sina annonser.

Annonser sger en del, men tycker inte att man ska dra fr stora vxlar p det.
Tror att mnga vinner p att verkligen lgga ner lite tid och engagemang p sina profiler i stllet, s att man redan nr man lser den fr en knsla fr hur mannen r.
Vad han sker, p vilket stt och vilken typ av sex han sker, det r mycket sllsynt att det framgr i en killprofil. Utan det s tar inte jag kontakt i alla fall, sn grundlggande info ligger p den som sker att sjlv se till att ha i sin profil.

Synd att du inte kollade nr jag provade att lgga ut en annons, jag fick visserligen 1 svar p annonsen, men han som skrev hade inte lst vad jag skte och bodde inte inom nskat omrde s det hade varit bttre att han ltit bli att svara.
Om jag sker en man inom 20 mil och har min bostadsort angiven, s ger det inget att en man som bor 120 mil bort skriver till mig, s kaviteten p svar p annonser en tjejprofil lgger ut r enligt min erfarenhet mycket lg. Hellre d inget svar alls n helt ovidkommande svar.
Citera
2024-12-29, 20:33
Medlem
Ngon som kan rekommendera bra plitliga BC profiler?
Gller bde killar, par och tjej profiler!

r ju en djungel att hitta ngon som inte r fake, feg, bild/filmsamlare, fluktare, lgnare osv!

Borde vara ett verktyg fr att kunna verifiera ngon som faktiskt dk upp vid ett bestmt mte och ge dennes profil en tumme upp fr att man kom och en tumme ner till dem som inte dyker upp och p s stt lttare kunna navigera till plitliga profiler!
Citera
2024-12-29, 20:35
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter

r ju en djungel att hitta ngon som inte r fake, feg, bild/filmsamlare, fluktare, lgnare osv!

Borde vara ett verktyg fr att kunna verifiera ngon som faktiskt dk upp vid ett bestmt mte och ge dennes profil en tumme upp fr att man kom och en tumme ner till dem som inte dyker upp och p s stt lttare kunna navigera till plitliga profiler!

r det inte bara lttare att skaffa dig vnner med samma intresse s bytar ni luder rakt ver kors och tvrs, eller nr en knullat henne s skickar han henne till nsta?

Det du beskriver krvs ju ngon med kunskap om kodning och annat, det knns som att det redan existerar men hade du hoppat p det nu hade du nd suttit dr med snabeln mellan benen utan ngon tur fr du vill bara vila dig p ett tryggt system.
Citera
2024-12-29, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
r det inte bara lttare att skaffa dig vnner med samma intresse s bytar ni luder rakt ver kors och tvrs, eller nr en knullat henne s skickar han henne till nsta?

Det du beskriver krvs ju ngon med kunskap om kodning och annat, det knns som att det redan existerar men hade du hoppat p det nu hade du nd suttit dr med snabeln mellan benen utan ngon tur fr du vill bara vila dig p ett tryggt system.

Jod, har vnner med samma intresse men alltid kul och spnnande att trffa nya mnniskor som njuter av det korta liv vi har.

Luder? De flesta paren vi knner i detta r gifta och lyckliga sen lnge och har funnit fler stt att njuta av sex och samtidigt lska varandra. Inga konstigheter alls!

Sen vill man ju klicka med dem man vill ha trevligt med p olika plan och drav r BC verlgset strst i Sverige fr att kunna hitta likasinnade ven om det r svrt!

Varken DS eller Hemligg r i nrheten!

Ja, som sagt precis det jag skrev att ett annat slags verktyg i BC hade varit bra som tillgg fr att minska nitarna man kan g p!

Frstr inte din otrevlighet i det du skriver?
Tyder p en kraftigt omogen personlighet och en vldigt liten mnniska..
Citera
2024-12-29, 20:55
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Jod, har vnner med samma intresse men alltid kul och spnnande att trffa nya mnniskor som njuter av det korta liv vi har.

Luder? De flesta paren vi knner i detta r gifta och lyckliga sen lnge och har funnit fler stt att njuta av sex och samtidigt lska varandra. Inga konstigheter alls!

Sen vill man ju klicka med dem man vill ha trevligt med p olika plan och drav r BC verlgset strst i Sverige fr att kunna hitta likasinnade ven om det r svrt!

Varken DS eller Hemligg r i nrheten!

Ja, som sagt precis det jag skrev att ett annat slags verktyg i BC hade varit bra som tillgg fr att minska nitarna man kan g p!

Frstr inte din otrevlighet i det du skriver?
Tyder p en kraftigt omogen personlighet och en vldigt liten mnniska..

Jag finner ingen logik i att frga utanfr en hemsida om ngon kan ge tips baserat p dina kriterier, hur lngt r ett snre + vill du daltas med?

Tinder? Testat det?
Hinge? Finns skert par dr
Grindr? En extra sktsam snubbe, hittar du hur ltt som helst
Tradera? Finns mogna snygga kvinnor dr, och yngre, lgg upp ett bra bud s klickar ni skert

Som jag minns BC var det frvnansvrt ltt att blocka/ignorera en eller flera profiler, men det gick i vgor med serisiteten, vissa ssongsraggar och dyker upp kontinuerligt mot sommaren och vintern med nya profiler, vissa r garanterat bara ute efter pengar, och vissa r helt labila och vill bara ha brk. Till slut blir man ju sjlv en dagsskare som bara blir mer kt n nyfiken p folks annonser.
MEN man fick sjlv skta vem som passade till vad.

Jag tycker det r fel att hnga ut, och jag tycker det r fel att frga om folks profiler s dr, my 2 cents.
Senast redigerad av grekkoz1 2024-12-29 kl. 20:58.
Citera
2024-12-29, 21:54
Medlem
sillbits avatar
Citat:

Problemet r att alla system bygger p tillit. Det finns ju inget som hindrar hur mycket ljug som helst i det system du freslr, s det kommer ju inte att sga ett dugg mer.

Jag r p BC (nej, tnker inte tala om vad jag heter dr), och i min erfarenhet s r det bara att frska kommunicera och skaffa sig en knsla fr olika man fr kontakt med. Det finns serisa, men det finns gott om oserisa med. Och jag kan frst tjejer som knner sig helt bombarderade, och inte har lust att ens sga "nej" till lst folk som skriver.
Citera
2024-12-30, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Problemet r att alla system bygger p tillit. Det finns ju inget som hindrar hur mycket ljug som helst i det system du freslr, s det kommer ju inte att sga ett dugg mer.

Jag r p BC (nej, tnker inte tala om vad jag heter dr), och i min erfarenhet s r det bara att frska kommunicera och skaffa sig en knsla fr olika man fr kontakt med. Det finns serisa, men det finns gott om oserisa med. Och jag kan frst tjejer som knner sig helt bombarderade, och inte har lust att ens sga "nej" till lst folk som skriver.

Jag tnker mig ett system dr man har en mobil registrerad och vid trff skickar man en kod till den andras mobil p plats som mste besvaras inom en viss tid och d fr bda profilerna mjlighet att ge en tumme upp vid trff iallafall.
Om d t.ex en profil har mnga grna tummar upp s vet man ju att hr r en seris profil.
Man ska inte heller kunna ge mer n en tumme upp till samma profil p ett dygn fr att d undvika att det sitter ett gng polare och frsker hjlpa varandra att se serisa ut.

Som du sger s fr det inte bli lgn och fulspel vid ett nej och det hittas p och dr har jag ingen bra lsning.

Ja, BC bestr 90% av skrp helt rtt!
En bra vlskriven profil frhindrar mnga dr man nmner att en verifiering krvs direkt p t.ex Kik fr att prata vidare sllar mycket.

Sjukt att s mnga par profiler r fake och det sitter en ensam kille dr istllet som ska dra frdelarna ur att det r fler som litar p en parprofil.
Citera
2025-01-25, 01:51
95:a hr. Haft totalt 5 olika kvinnor drifrn ren 2017-2021. Fick sen vanlig dejt p en vanlig dejtingsajt (2024), nr det hade gtt 3 r utan dejt. BC r fan vrdelst som man sger jag. Drfr gick jag ver till Tinder etc istllet, funkar fr mig och sjlvklart dr p mig har jag profilbild och verifiering-status. Kan tillgga att jag har haft svrt i livet med det motsatta knet. Drfr drjde det frn hsten 2021-hsten frra ret. Badoo provade man att ha mellan 18-22, fick ingen dejt drifrn, men p BC nr man gick med dr istllet fr Badoo fick man trff med en tjej dr efter 4 mnader. S jag frlorade oskulden.
Citera
2025-01-25, 08:16
Medlem
Allts BC r skit mestadels gubbar dr.
Men vi har som par ibland annonserat efter kille, man fr massor av svar och ngra av dem r ok, s rensar man lite finns det ibland ngon som r ok. Skrev en gng max 30r i annonsen, lite drygt 70% var ldre n s.😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in