Citat:
Ursprungligen postat av
KyleMilfHunter
Jod, har vnner med samma intresse men alltid kul och spnnande att trffa nya mnniskor som njuter av det korta liv vi har.
Luder? De flesta paren vi knner i detta r gifta och lyckliga sen lnge och har funnit fler stt att njuta av sex och samtidigt lska varandra. Inga konstigheter alls!
Sen vill man ju klicka med dem man vill ha trevligt med p olika plan och drav r BC verlgset strst i Sverige fr att kunna hitta likasinnade ven om det r svrt!
Varken DS eller Hemligg r i nrheten!
Ja, som sagt precis det jag skrev att ett annat slags verktyg i BC hade varit bra som tillgg fr att minska nitarna man kan g p!
Frstr inte din otrevlighet i det du skriver?
Tyder p en kraftigt omogen personlighet och en vldigt liten mnniska..
Jag finner ingen logik i att frga utanfr en hemsida om ngon kan ge tips baserat p
dina kriterier, hur lngt r ett snre + vill du daltas med?
Tinder? Testat det?
Hinge? Finns skert par dr
Grindr? En extra sktsam snubbe, hittar du hur ltt som helst
Tradera? Finns mogna snygga kvinnor dr, och yngre, lgg upp ett bra bud s klickar ni skert
Som jag minns BC var det frvnansvrt ltt att blocka/ignorera en eller flera profiler, men det gick i vgor med serisiteten, vissa ssongsraggar och dyker upp kontinuerligt mot sommaren och vintern med nya profiler, vissa r garanterat bara ute efter pengar, och vissa r helt labila och vill bara ha brk. Till slut blir man ju sjlv en dagsskare som bara blir mer kt n nyfiken p folks annonser.
MEN man fick sjlv skta vem som passade till vad.
Jag tycker det r fel att hnga ut, och jag tycker det r fel att frga om folks profiler s dr, my 2 cents.