2011-10-10, 20:30
Medlem
Chrilleys avatar
Jag funderar över att erbjuda grannar och folk i mitt område gott färskt bröd på helgerna.
Jag har mailat runt en hel del och googlat men hittar ingen bagare som säljer några större mängder för låga priser.
Så min fråga är vet ni någon eller har tips på någon man kan kontakta för att komma cirka 100 limpor bröd för en billig peng!?
Vad skulle ni gissa på att priset som återförsäljare på bröd blir per limpa ?
Citera
2011-10-10, 21:50
Medlem
ICA Maxi och Coop Forum har väl egna bagerier som borde ha rätt bra kapacitet. Hör med dem.

Sedan får dun nog mycket bättre svar om du träffar folk på plats än om du mailar.

Priset beror ju helt på vad det är för bröd vi pratar om. Jag antar att det inte är några massproducerade limpor det är tal om utan limpor som är gjorda från grunden på ett bageri. 15-20 kr + moms per limpa får du nog räkna med i hos en bagare i alla fall, hos de ovan nämnda kanske kan få ned priset en aning.
De här priserna är dock rena gissningar så det kan nog vara en bit ifrån sanningen.
Citera
2011-10-10, 22:18
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Varför inte bara baka själv och sen skaffa dig en sån där cykel som brevbärarna har?
Citera
2011-10-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrilley
vet ni någon eller har tips på någon man kan kontakta för att komma cirka 100 limpor bröd för en billig peng!?

En bagare?

http://www.foretag.se/sok/bageri/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in