Vi har fortfarande usel skit.
Och det värsta är att innan stambytet när vi var nyinflyttade (dvs halv år innan stambytet började) så tog det ca 1-2 min för att vattnet skulle bli varm nog. Jag läste på om problemet och trodde att det kanske hade med att huset är gammalt nog för att inte ha cirkulationsystem eller något ditåt och jag klagade inte för jag antog att det skulle bli med stambytet.
NEJ.
Låt mig skratta.
Tack vare att rören är tajtare eller något, så tar det nu... ja håll i hatten nu. 10 minuter för att det ska bli varmt nog att duscha!!!!!!!11 Morgonsrutin är att gå upp, sätta på alla kranar på max, göra frukost och förbereda, sedan kan man väl börja duscha. (med uselt tryck förstås) På dagen tar det kanske 5 minuter istället.
Och vattens maxtemp är runt 36-45 grader beroende om man har tur eller otur (dvs när man har tur så kan man få upp till 45). Långt under gränsen för att det ska vara bra med tanke på legionella.
De försvarar med att vi bor längst ut av alla. Men det tycker jag inte ska spela nån roll, eller hur?
Har försökt få till att ha möte med dem sedan augusti men de dodgar och dodgar... försöker emaila och ringa, men nej de bara dodgar hela tiden. (det är tyvärr många fler problem)