2011-10-13, 13:04
Medlem
orvarens avatar
"Automat puffra"

Hmm,ska det vara en Ak47 eller en Intratec,eller en Baikal Drozd,kanske en AA-12?

(ganska stor skillnad på dessa..Dock automat allihop..)

Btw,vad är det med Amerikaner och lättklädda flickor,som ska hålla i bössor de knappt kan skjuta med?

http://www.youtube.com/watch?v=5Noo2...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dFJjaj7pXsA

ja,ja,den första kunde ju skuta sittande iaf..

Själv skulle jag vilja ha en Anzio 20mm,men det är nog osannolikt att varken få licens på eller köpa,den kostar runt 12000$..
Citera
2011-10-13, 17:20
Medlem
Fegyvereks avatar
En eldriven automatisk softairgun är också illegal om kulorna har en anslagskraft över 10j. (Ja, vet, rejält över gränsen med 10j. Men ska man slå på stort, får man göra det rejält)
Är dock inte billigaste alternativet detta. Dock roligaste i mina ögon Haha!

Citat:
Ursprungligen postat av SjooSandstrom
Tror att öst europa är landet för dig.
Ah! Det gamla goda landet öst europa I det landet finns inga lagar eller regler. Underbart land.
Citera
2011-10-13, 18:32
Medlem
varför har man behov av ett automagiskt vapen?

självförsvar? isf skulle jag valt en rejäl gammal svartkrutsrevolver, laddat hårt med bara krut och lite papper. den laddningen duger nog att få i trynet
Citera
2011-10-13, 20:24
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Nja, ska man ha ett skjutvapen till självförsvar är det bäst att det är ett riktigt. Jag menar, du åker ju ändå dit för det, så då kan du ju lika gärna se till så att du överlever tills Farbror Blå dyker upp med handfängslen.
Citera
2011-10-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetmagad
varför har man behov av ett automagiskt vapen?

Automagiska vapen är de allra bästa när man ska trolla bort problem!
Citera
2011-10-15, 13:57
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Nja, ska man ha ett skjutvapen till självförsvar är det bäst att det är ett riktigt. Jag menar, du åker ju ändå dit för det, så då kan du ju lika gärna se till så att du överlever tills Farbror Blå dyker upp med handfängslen.
Till detta ska även gärna bäras en tröja med texten "Rather judged by 12,then carried by 6!"

(12 är antalet i en Amerikansk jury (är inte så erfaren ang. antalet i alla olika länder..) och 6 är antalet som bär en kista.. )
Citera
2012-03-19, 17:48
Medlem
Om du nu, på fullaste allvar har planerat att skaffa ett vapen illegalt här i Sverige, så MÅSTE du verkligen tänka på det här.

Har hört med en bekant, som jobbar inom polisen och har god erfarenhet av yrket,
att det inte alls är något problem att transportera in vapnet i Sverige
(om du nu ska smuggla in ETT vapen).

MEN de flesta som smugglar in vapen i Sverige illegalt lägger inte märke till något jätteviktigt,
och det gör nog ingen...

Så här är det:
Polisens span-grupp, har ett MYCKET STORT samarbete internationellt med andra poliskretsar.
Felet de flesta gör, är att inte vara försiktiga med vem man köper av, och framför allt vart man köper det. Polisen har folk överallt, och de har span på MÅNGA, och då menar jag verkligen MÅNGA vapenförsäljare. Köper du då ett vapen av en sådan som har span efter sig, ramlar du också in i skiten.

Grejen är, om du ska köpa ett vapen, var försiktig FRÅN FÖRSTA BÖRJAN.
Annars har du dem i hälarna, och de kommer klämma dig innan/ i / efter tullen.
Tänk på det!
Citera
2012-03-19, 17:55
Medlem
Galna-Sluskens avatar
Ett tips är att inte köpa ett automatvapen illegallt, köp en liten och billig pistol istället. Ett automat vapen får du antingen betala riktigt mycket för, eller så får du ett billigt men riktigt dåligt. Dessutom är dom lite jobbigare att hållas gömda. En kompis köpte en Uzi för snart ett år sen för ca 10 lax och det tog inte lång tid förren den började knasa, hylsan flög inte ut och skjutmekanismen låste sig på var 3:dje skott eller så.

och nej jag har inte kontakt med dessa människor som sålde bland annat vapen till min kompis och erbjöd mig med, så inga fler korkade PM till mig med era email adresser, nästa man som skickar outar jag skiten ur
Citera
2012-03-19, 18:52
Medlem
Välkommen till länet som Gud glömde, välkommen till Skåne, även benämnt the dirty south av wiggers.

MVH
Citera
2012-11-01, 16:39
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korafto
finns det någon här inne som vet vilken hemsida man kan beställa hem en illegal 9mm??? spelar ingen roll vilket märke! pma mig
Du kan få köpa ett 9mm brett rör av mig som du kan slå dig själv i huvudet med...
Citera
2013-10-11, 15:00
Medlem
xtrftw1337s avatar
Är väll inga problem att köpa vapen? Finns ju gott om vapen att få tag på dessa "SilkRoad" sidor som ligger uppe. Dock ligger ju priset på 17-20.000kr då..

Sheep Market har iaf en del pistoler för det priset.
Citera
2013-10-11, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtrftw1337
Är väll inga problem att köpa vapen? Finns ju gott om vapen att få tag på dessa "SilkRoad" sidor som ligger uppe. Dock ligger ju priset på 17-20.000kr då..

Sheep Market har iaf en del pistoler för det priset.

Jo, men det är utrikes.
Risken finns att du hostar upp 20 tusen och sen tar tullen den.
Eller att du blir scammad på 20 papp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in