2011-10-17, 00:11
Medlem
Kamph0rans avatar
Tänkte vi kunde dela med oss av lite roliga historier här.

Ibland när man hänger med några kan någon kläcka: Äh, ska vi dra utomlands i övermorgon?
Sen blir det av.

Mitt under kallaste hösten kan någon kläcka ur sig: Ska vi dra och bada i sjön?
Sagt och gjort så dyker man i det femgradiga vattnet.

Vad är det mest spontana med roligast/sjukast/störst utgång ni kommit på?

Själv var det nog när jag och 2 polare åkte 60 mil ToR för att käka kebab i en främmande stad bara för att slå ihjäl lite dödtid en söndag.
Citera
2011-10-17, 00:15
Medlem
gugglianos avatar
Vet inte om det riktigt platsar, men för ett par år sen åkte jag och en polare tåg. Vi hade varit på konsert, och livet on the road tog ut sin rätt på mig, så jag somnade. Helt plötsligt fick jag värsta sömnrycket och råkade lappa till damen som satt bredvid mig
Citera
2011-10-17, 00:48
Medlem
DonRosens avatar
Mitt mest spontana var nog i somras, när jag och två polare satt och gjorde ingenting.

Då kläcker en av polarna idén, vafan, alla är ju lediga! Vi drar till Turkiet!
Sagt och gjort, 2 dagar senare satt vi på ett plan på väg till Alanya och hade en sjuhelvetes jävla bra vecka!
Citera
2011-10-17, 01:23
Medlem
MacoOfSwedens avatar
Gick med en kompis, såg en bil bakom ett stort garage (uthyrnigs företag). Ville ha bilen till vinter, en sladd-40 .
Sagt och gjort, vi gick och frågade gubben vad han skulle ha ör den, rimligt pris som vi tyckte åkte vi till banken och tog ut pengarna och vips hade vi en bil
Haha!
Citera
2011-10-21, 16:23
Medlem
Rotselleris avatar
Var när att jag började plugga, visste inte riktigt vad jag skulle göra men det har ju gått ganska hyffsat hittills så det var väl ett ganska okej spontant påhitt, annars är det väl någon lustig road trip på 25 mil helt utan anledning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in