2011-10-18, 12:50
Medlem
Lillknoddens avatar
Hej!

Är det någon som har handlat från Bimago.se? Skulle vilja köpa en tavla därifrån men det är ändå nånting som ringer en varningsklocka långt därinne. Det verkar vara ett tyskbaserat företag som inte har någon adress här i Sverige. De har ett vanligt telefonnummer som på hitta.se verkar leda till deras sammarbetspartner/dotterbolag eller något dylikt som heter argeist, står dock ingen adress på det numret. Provade att ringa två olika dagar man fick inget svar, dock svarade de relativt snabbt via supportmailen.

Googlar man lite verkar det finnas någon enstaka bloggare här och där som har beställt och de har dessutom en "ganska" stor facebooksida med ungefär 300 likes. Är det bara jag som är paranoid eller?

Vad säger flashback?

vet inte om tråden ligger rätt men..

Tack för hjälpen!
Citera
2011-10-18, 13:03
Medlem
Både jag och en vän till mig har beställt från sidan.
Valde en handmålad tavla som överträffade mina förväntningar faktiskt.

Kan verkligen rekomendera dem. Leveranstider är helt ok, men det beror nog lite på vad man beställer också.
Citera
2011-10-30, 23:26
Medlem
Lillknoddens avatar
Om någon annan undrar så kan jag också intyga att det går att handla på sidan, allt funkade bra och de skickade ganska snabbt!
Citera
2011-12-01, 09:57
Medlem
Kan oxå varmt rekommendera dom..
Valde en tavla med Premium Print..och allt funkade smidigt. Fick den dessutom hemlevererad..
Funderar på att beställa en plexiglas tavla. Någon som beställt detta och har kommentarer..?
Citera
2011-12-01, 13:20
Medlem
Även jag har beställt en tavla därifrån (handmålad, tryck på duk)
Fick betalningsbekräftelse igår och vad man kan läsa här så ska det nog gå fint... återkommer med omdöme när jag sett tavlan.
Citera
2011-12-05, 13:01
Medlem
La in en beställning på plexiglastavla över New York i svart/vitt.
Återkommer med kommentar när jag fått den..
Citera
2012-01-30, 17:10
Medlem
Lillknoddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbieboy
La in en beställning på plexiglastavla över New York i svart/vitt.
Återkommer med kommentar när jag fått den..

Har du fått den ännu, hur såg det ut med plexiglas?
Citera
2013-03-12, 14:40
Medlem
Sorry för sent svar!!

Den såg jävligt bra ut.. Tryck på plexi är verkligen att rekommendera.. Ska försöka lägga upp en bild..
Citera
2013-04-17, 15:03
Medlem
Bättre sent än aldrig..
Här kommer bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in