Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-14, 00:33
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny666
Jag har blivit hotad flera gånger genom dom uppdrag jag har gjort under flera år men jag står på mig, jag minns speciellt ett hot (riktade gevär mot mig) där han som hotade mig fick sina vapen hämtade av polisen och han började lipa fan vad nöjd jag var då!

Du har inte gjort dig känd för att komma med sanning. Det scenariot du målar upp verkar vara ett där ord står mot ord och jag har svårt att tänka mig att polisen skulle köpa ditt ord rakt av och beslagta vapen på platsen.


Inga av länkarna du länkat till har stött något av dina påståenden någon gång i denna tråden. Du har kommit med påstående A och sedan gett en källa för påstående B sedan skapar du ett nytt påstående C som är att vi inte förstår eller kan läsa.

Det enda riktiga påståendet är att du ljuger och är full av skit, rent ut sagt. Vi kan kalla det påstående D.


/A.P
Citera
2011-11-14, 00:56
  #182
Medlem
Jonny666s avatar
- jag har svårt att tänka mig att polisen skulle köpa ditt ord rakt av och beslagta vapen på platsen

Har jag sagt detta? jag sa att hans vapen blivit beslagtagna, har jag sagt att jag har anmält han?

Lär dig läsa, jag har länkat till flera olika händelser, men inte fått ett enda bemötande för att ni vill inte läsa, förklara gärna mig hur mycket skada vargen gör dig...

Citat:
Ursprungligen postat av Anonympseudonym
Du har inte gjort dig känd för att komma med sanning. Det scenariot du målar upp verkar vara ett där ord står mot ord och jag har svårt att tänka mig att polisen skulle köpa ditt ord rakt av och beslagta vapen på platsen.


Inga av länkarna du länkat till har stött något av dina påståenden någon gång i denna tråden. Du har kommit med påstående A och sedan gett en källa för påstående B sedan skapar du ett nytt påstående C som är att vi inte förstår eller kan läsa.

Det enda riktiga påståendet är att du ljuger och är full av skit, rent ut sagt. Vi kan kalla det påstående D.


/A.P
Citera
2011-11-14, 01:49
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny666
Har jag sagt detta? jag sa att hans vapen blivit beslagtagna, har jag sagt att jag har anmält han?


Citat:
Ursprungligen postat av Jonny666
jag minns speciellt ett hot (riktade gevär mot mig) där han som hotade mig fick sina vapen hämtade av polisen och han började lipa fan vad nöjd jag var då!

När du skriver så, så låter det onekligen som du var på platsen när de beslagtog hans vapen. Är det möjligen fler av dina lögner du råkat trassla in dig i nu?

Ska du ljuga så gör det ordentligt, ha din rygg fri och undvik att trassla in dig så till den grad att du själv inte ens vet vad du tidigare sagt.
Citera
2011-11-14, 07:49
  #184
Medlem
Jonny666s avatar
Det är nog så att du själv har trasslat in dig lite, läs och återkom...

Citat:
Ursprungligen postat av Anonympseudonym
När du skriver så, så låter det onekligen som du var på platsen när de beslagtog hans vapen. Är det möjligen fler av dina lögner du råkat trassla in dig i nu?

Ska du ljuga så gör det ordentligt, ha din rygg fri och undvik att trassla in dig så till den grad att du själv inte ens vet vad du tidigare sagt.
Citera
2012-05-23, 22:22
  #185
Medlem
Vafan skulle han gjort då? Titta på när hunden blir dödad? Like a blawk
Citera
2012-05-30, 08:02
  #186
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny666
förklara gärna mig hur mycket skada vargen gör dig...

frågan är väl snarare vad det skulle göra för skillnad för dej om man sköt bort en varg? varför du ens bryr dej förstår jag inte...

varför folk överhuvudtaget är så inihelvete insatta i vargfrågan när dom bor i stan eller nån annanstans där det inte ens finns varg. om vi sköt ihjäl alla vargar skulle ni inte ens märka det förrens de kom på nyheterna. gå till skansen du å köp en glass i finvädret. Varg kommer Jägarna skjuta om dom anser det nödvändigt vare sej FB:s moralkärringar gillar det eller inte.

nu ska jag iväg å fiska, hejsvejs
Citera
2012-08-08, 20:25
  #187
Medlem
--68--s avatar
Va fan är det här för snubbe som ligger bakom denna hemsida:

http://www.p-t-p.org/?page_id=23

Troligtvis en kille på samma nivå som denna snubbe.

http://www.youtube.com/watch?v=tnfEx7yg1v0
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback