Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Du får alltså detta till 80%, och då är min fråga till dig om du snackar skit eller om du bara är så oerhört värdelös på matte att du tror att din uträkning är korrekt.
Det var en siffra tagen från ren känsla baserat på de det senaste halvåret sen AH kom upp. Har ingenting med vad som är där just nu, att bara räkna på dagens värden när det varit uppe så länge vore ju missvisande.
Ja, jag sa känsla, lovar att lägga in ett "typ" innan, nästa gång jag gör det.
Citat:
Studerar man listorna lite närmare så har det minst populära ämnet på den manuellt utvalda listan 21 läsare. Om alla trådar på HÄ skulle lyftas upp till Aktuella händelser hade vi med den gränsen fått in två I%I-trådar till och inga övriga politiktrådar.
Jag får det till 2 I&I och 5 andra politiktrådar, men kan bero på att jag lärde mig enkel addering vid 5-årsåldern.
Kan tilläggas att detta är både med och utan ditt trolleri med "lägst antal läsare på AH", en tråd på AH får mer läsare än samma tråd på övrigt, det är ju det som är problemet och sätter neutraliteten ur spel. Men som sagt, lägsta antal läsare på AH var samma som på Ö.
Citat:
Jag börjar bli rejält trött på alla idioter som upprört gapar om att majoriteten av trådarna under Heta Ämnen/Aktuella Händelser är I&I-trådar när de i själva verket antingen inte ens har kollat där, eller inte är kapabla att hantera mellanstadiematte.
Ta bort politik ur AH då, eller hela AH.
Att användare bryr sig om att det ska vara så hög neutralitet som möjligt från FB och dess moderatorer är en komplimang till FB som helhet. Men jag inser att vissa moderatorer inte vill ha det så, mänsklig natur att inte vilja släppa ifrån sig makt, ekonomisk som
medial.
Sen bör du inte kasta sten med matten...