2002-05-31, 21:40
Medlem
Televinkens avatar
Skulle grna vilja veta om du slutligen lyckades installera SOF II,& i s fall hur. Jag har precis samma problem som du;nr man matat in disc 2 & trycker "ok" hnder absolut ingenting. Har plockat hem bin-filen 2 ggr men resultatet frndras icke.
Tacksam fr all hjlp.

:?: 8O :?:
Citera
2002-06-01, 03:36
Medlem
det funkade inte fr mig nr jag brnde filerna, vart vl kanske felbrnda eller ntt... s istllet anvnde jag daemontools (http://www.daemon-tools.org/) det r en "cd-rom emulator" typ. men nr jag anvnde det s funkade det fint, s ja vet faktisk inte vad problemet r, men testa me daemon tools o kolla om det funkar.

lycka till
Citera
2002-06-02, 17:21
Medlem
Televinkens avatar
Ok..........

Skall testa.
Tack fr hjlpen s lnge.
Citera
2002-06-04, 06:16
Medlem
Televinkens avatar
Lsningen............

:idea: :idea:
Jag hittade en lsning p egen hand,efter att ha "fepplat" lite fram & tebax med olika filer hit & dit. Daemon tools funkade inte i mitt fall men s hr kan man allts gra i stllet:
Kr installationen av SOF II Double Helix. Nr uppmaningen att stta i disc 2 visar sig,trycker du "avbryt" & p frgan om "rollback"-nej. G nu till disc 2 & kopiera filerna maps.pk3,textures0.pk3 & textures1234.pk3,frn mappen ~~\setup\base\
Klistra in dessa i din nya SOFIIDoubleHelix\base-mapp. Klart! Multiplayerlsningen verlter jag t ngon mera erfaren att kncka. Samma jkla skydd som Wolfenstein m fl ........
Det enda r vl att kra p crackade servrar,som ju fr all del inte r srskilt svra att hitta ;->
Citera
2002-06-04, 06:57
Medlem
okej bra att det lste sig! =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här