• 1
  • 2
2011-11-03, 02:26
Medlem
bara bra kritik än sålänge kanske man ska köpa dom då , är det olw eller estrella som står för dom ?
Citera
2011-11-03, 02:31
Medlem
GrezZeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillisar
bara bra kritik än sålänge kanske man ska köpa dom då , är det olw eller estrella som står för dom ?
Antar det är dessa chipsen som det snackas om. Tror inte att Estrella har en motsvarighet (Kunde inte hitta på sidan, rätta mig gärna om jag har fel).

http://www.olw.se/produkter/sourcream-sweet-chili
Citera
2011-12-01, 19:38
Medlem
alfdors avatar
En utav favoriterna faktiskt

Har för mig att Estrella har en motsvarighet fast den är snäppet starkare kryddad
Citera
2012-07-28, 23:16
Medlem
Hafflafloss avatar
Godaste chipsen, med vitlöksdipp! Saaaaaaaatan....!!
Citera
2012-07-29, 18:22
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Jag tycker att dom är svingoda.

+1 på det, mina favoritchips utan tvekan. En av få surkräm + X som jag tycker är riktigt bra. De gånger jag äter chips blir det nästan alltid en sån påse.
Citera
2012-07-29, 18:44
Medlem
videofotografens avatar
Tycker att Estrella är godast även om jag iof sig föredrar Grillchips o Dill.
Citera
2012-07-30, 06:12
Medlem
HjBoYs avatar
vet ej ja vill ej ha grovräfflade chips något har mig emot sådna chips tycker de är mer äckliga haha! antagliga släta chips eller småräfflade ska de va helst släta! någon som håller med?
Citera
2012-07-30, 09:20
Medlem
Enzymes avatar
Köpte en påse OLW sourcream & sweet chilli i helgen. Helt klart en ny favorit Estrellas variant har jag inte .
Citera
2012-08-09, 22:36
Medlem
Första gången jag köpte den så tyckte jag den smaka för mycket salt. Sen en dag hade jag haft den öppnad i ett dygn eller 2 och då blev den mycket godare! smakade mer sweetchili och inte så salt. vet inte om det är mitt smaksinne som spökar eller om det är lite som ostbågar ;P godare dagen efteråt då den fått torka in lite.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in