• 2
  • 3
2011-11-26, 05:11
Medlem
8-bits avatar
Bra val!
Citera
2011-11-26, 05:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
Kram och tack! Jag ser inte på vilket sätt ett "svalt intresse" av den sorten jag antytt nödvändigtvis skulle vara negativt när det gäller ett sådant infekterat ämne faktiskt, tvärtom känns det som en tillgång när det ska till att hålla saker sakliga. Förr var jag mer engagerad och tyckte en hel del till höger och vänster, men nu är jag passivare och min aktivitet där har reducerats till allmänna anmärkningar och sådant smågodis.

Jag ska försöka göra mitt bästa hur som helst, om folk inte gillar det så blir jag väl så småningom utslängd i vilket fall.

Danke!

Ssssschhhhh!

Är ceph jude? Buuuu för sionister. Är han sionist så är det definitivt ett märkligt val att sätta honom i konspirationforumet.
Citera
2011-11-28, 22:14
Medlem
MLP5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIFsthlm
Är ceph jude? Buuuu för sionister. Är han sionist så är det definitivt ett märkligt val att sätta honom i konspirationforumet.

Varför skulle han vara sionist?

Jag måste erkänna, samma dag som jag sa till mig själv : ceph är den stora mannen på FB. Då blev han moderator, jag antar att jag har grova mediala förmågor. Fast jag tycker att ceph skall bli mod varenda dag i veckan... Gift dig med mig!
Citera
2011-11-29, 21:26
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLP5
Gift dig med mig!

Äru nå snyggrå?
Citera
2011-11-29, 21:30
Medlem
MLP5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
Äru nå snyggrå?

Jag kan fan göra ett könsbyte för din skull baby! Jag är faktiskt allvarlig, du kommer att älska mig.

P.s jag kan leva med att du jobbar för BBC.
Senast redigerad av MLP5 2011-11-29 kl. 21:43.
Citera
2011-11-29, 21:47
Bannlyst
tja ceph

papi gratulerar dig för att du e nu moderat !

mvh papi
Citera
2011-12-09, 12:50
Moderator
rotadents avatar
Är den här göken mod, alltså? Känns inte bekant.
Citera
2011-12-11, 17:00
Medlem
constants avatar
Kul ceph, du kommer fixa det här bra!
Citera
2012-02-10, 08:57
Medlem
Krafses avatar
Lite sent men jag såg just att du fått en moderatorstatus och känner att jag måste gratulera dig.
Så, grattis då!
Du är nog den enda "skeptiker-ut-i-fingerspetsarna"-medlemmen som jag verkligen gillar. Dock, så har jag nuförtiden ganska dålig koll på "skeptikersidan", så det kan nog finnas fler.

Hur som helst, vad jag har sett så skriver du alltid högkvalitativa, jordnära inlägg och inget onödigt bjäbb och fnys mot folk som inte delar dina åsikter och uppfattningar. Ett föredöme helt enkelt. Så jag är synnerligen glad att just du blev moderator och inte någon annan, med brist på bättre ordal "skeptiker" (tänker inte nämna några namn men jag kan väl avslöja att jag syftar på de dryga jävlarna som inte kan acceptera att andra har olika åsikter, såna likställer jag ofta med vråla-i-megafon-demonstrerande vänstertomtar som gnäller om hur "odemokratiskt" det är när demokratiskt framröstade resultat inte passar deras smak så bra).
Citera
2012-02-11, 01:51
Medlem
SeanMalstroms avatar
Grattis! Hoppas du sköter dig.
Citera
2012-03-06, 19:35
Medlem
soulreapers avatar
Bättre sent än aldrig, välkommen, hittills har du skött dig bra!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in