En sak frn trippen jag kom att tnka p; folks ansikten sg vldigt annorlunda ut.
X ansikte sg rtt frvridet ut (redan nr jag satt och hll p med prplattorna i kket), och hon hade stora bldliknande utbuktningar och en annan frgton och en vldigt stirrande blick. Hon sg riktigt lskig ut d, faktiskt. ven nr jag mtte min vn p sprvagnen hem sg han helt misshandlad ut. Hans ansikte sg svullet och missformat ut, och det sg ut som att han hade ett igensvullet ga (som en bltira utan bltiran). Och allas ansikten jag sg var rtt oproportionerliga; olika stora gon/pupiller, munnen p lite fel stlle, sned nsa etc.
Har det blivit s fr ngon annan hr? Det kndes lite konstigt, fr det var endast andra personers ansikten som var s deformerade. Mitt ansikte i spegeln sg normalt ut, frutom den stirrande blicken och det faktum att ansiktet svllde upp och stramades t nr jag andades in/ut, haha.
blev vldigt rrd av de du skrev "Det kndes som att det var frst NU jag var medveten om att jag var HR." har letat efter den knslan vldigt lnge men aldrig provat syra och cannabis e ju lite helt o hllet tvrt om x) grym text 10/10 lappar
Det dr du nmnde om ego upplsningen hnde mig nr jag rkt en heroisk mngd cannabis(och enligt mina vnner tit svamp, minns inte hndelsen s vl), hade rkt ungefr 5 gnger innan, och d lngt mellan gngerna och sm mngder. Ville testa p hur det knns att vara dunderhg, vad passar d bttre n 3,5 gram vldigt potent cannabis. Blev helt borta, helt pltsligt var livet inte i kronologisk ordning, ena sekunden satt jag i vardagsrummet,nsta vara jag i kket och drack vatten,nsta lg jag och skakade i en sng, sen var jag tillbaks i vardagsrummet igen, fanns s att sga inga vergngsfaser utan livet blev som ett lngt montage av klipp frn det jag gjorde.
Glmde bort hur man pratade,glmde att jag existerar, fattade inte om det var jag som sa ngot,min kompis sa ngot eller om ngon sagt ngot eller huvud taget. Nr jag sg en kompis g runt i rummet fattade inte om det var jag som gick runt i rummet eller han. Kunde i stort stt inte avgra om jag gjorde ngot eller om ngon annan gjorde ngot.
Slutade med att jag lg och kramade en tjejkompis hela natten, glmde bort var hon slutade och jag brjade, hade jag inte haft cannabisens panikknslor hade jag lskat det, knslan av hennes mjuka kropp rddade mig frn totalt vansinne den natten.
Enligt dem jag var med ska jag ha fungerat i stort stt normalt om ngot seg och nedlten under tiden och hela tiden repeterat frasen "jag har kontroll" fr dem.
Helt otrolig berttelse, mycket bra skrivet. Tyckte det gick att frst dig igenom hela trippen. Det dr med att ligga i totalt mrker och bara tnka mste ha varit sjukt jobbigt. knde igen en del av det du beskrev nr du kolla i spegeln, sjlv tyckte jag det var sjukt skumt att se sitt ansikte ndra sig. Jag sg mitt ansikte av en slump nr jag stod inne i ett badrum och tnde och slckte lampan fr det blev s hftigt med lampan hehe. Nr jag fick syn p mitt ansikte s bara stod jag titta och kunde inte knna igen mig, konstigt minst sagt. Tv'n stod ven p och jag tyckte alla sg ut som hxor p tv'n , dock inte lskigt. Din berttelse var verkligen trevlig att lsa. 5/5.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!