Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-04-04, 08:07
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Har jag blivit utpressad eller rånad så har det varit i HBG så det håller jag inte med om.


Är väl farbrorblå man inte vill ska komma! I storstäder skiter grannarna i varandra inte i små hålor! Nog större risk att grannarna ringer bylingen i klippan/ljungbyhed än malmö tex..
Citera
2024-04-04, 13:07
  #98
Medlem
Varför skulle nån granne få för sig att ringa snuten? De gånger jag blivit utpressad eller rånad har dom varit i maskopi med tjejen i fråga.
Löjligt att sitta o nojja över grannar o annat löst folk...



Citat:
Ursprungligen postat av Rudolf24
Är väl farbrorblå man inte vill ska komma! I storstäder skiter grannarna i varandra inte i små hålor! Nog större risk att grannarna ringer bylingen i klippan/ljungbyhed än malmö tex..
Citera
2024-04-04, 22:14
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merr
Varför skulle nån granne få för sig att ringa snuten? De gånger jag blivit utpressad eller rånad har dom varit i maskopi med tjejen i fråga.
Löjligt att sitta o nojja över grannar o annat löst folk...

Utpressare är ju inte intresserade av att ringa snuten! Men grannarna vill ju inte gärna ha prostituerade i trappan mm!
Citera
2024-04-04, 23:03
  #100
Medlem
Någon som har träffat Edith?
Citera
2024-04-05, 06:15
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudolf24
Är väl farbrorblå man inte vill ska komma! I storstäder skiter grannarna i varandra inte i små hålor! Nog större risk att grannarna ringer bylingen i klippan/ljungbyhed än malmö tex..
Ja på sätt o vis..men fler oseriösa o mer kriminella i storstäder..
Citera
2024-04-30, 11:34
  #102
Medlem
Va inne på rs här om dagen och då va det någon som frågat på sweetloveharmonys sida om någon träffat henne! Nu har hon raderat det! Känns verkligen skumt att hon raderar allt negativt sen hänger hon ut folk med..
Någon som vågat träffa henne?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback