Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-10-07, 09:25
  #49
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobish
det gick över idag när jag vaknade ska ta min första dos nu klockan 10 och en klockan 13:00 och en vid 16:00. får se vad som händer.

Min flickvän kände lite det samma som började igår med eca. hon tog bara en dos innan träning och kände sig spy färdig.

Den effekten får vissa. Jag rekommenderar dig att inte ta efedrin dagligen, för du vänjer kroppen fort vid det. Dagligen är det bara bra för att hålla hungern borta, ta var tredje dag eller varannan, eller ännu hellre bara de dagar du vill kötta i gymmet. Sänk koffein (kan också medverka till illamåendet) och släng aspirinet om du tänker ta aas i tablettform samtidigt.
Citera
2013-10-07, 09:47
  #50
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Den effekten får vissa. Jag rekommenderar dig att inte ta efedrin dagligen, för du vänjer kroppen fort vid det. Dagligen är det bara bra för att hålla hungern borta, ta var tredje dag eller varannan, eller ännu hellre bara de dagar du vill kötta i gymmet. Sänk koffein (kan också medverka till illamåendet) och släng aspirinet om du tänker ta aas i tablettform samtidigt.

Håller helt och hållet med.

Tyckte jag läste tidigare att TS planerade att köra 4 veckor ON, 2 veckor OFF. Jag rekommenderar 2 veckor ON, 2 veckor OFF då resistanser växer snabbt. Ibland kan till och med 10 dagar i sträck vara tillräckligt.

Och precis som HeadOfBoo säger, koffeinet är väldigt högt. Du ligger nästan på 1g/dag
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback