2025-01-01, 17:03
Medlem
RS89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Hller helt med i allt du skriver!
Vi har levt i ihop i 26 r och har fyra barn ihop och har ett fantastiskt eget sexliv tillsammans med kryddan att ha sex med andra men mest d min fru!

Kommunikation som du nmner r allt i detta och att den som vill minst eller inte alls i ngot man pratar om i sexvg r den som avgr just det man diskuterar.

Jag tnder mest p att organisera allt och sen filma vra trffar som vi sen tillsammans njuter av att titta p!

r inga klubbmnniskor alls utan trffar folk p egna uppstyrda sexfester eller blir inbjudna till sdana!

Men heja er

Vi r inga strre klubbmnniskor heller ven om vi har varit p Adam och Eva i Norrkping ett par gnger men generellt styr vi upp trffar hos oss eller andra genom sm bekanta ntverkskretsar.

Min pojkvn r likadan, han tnder p att organisera och titta p, filma s att vi kan titta p det ihop nr vi har sex, han verkligen lskar att se mig njuta med andra mn.
Citera
2025-01-01, 19:58
Medlem
ingen roligt p nyr hos ngon ?
Min tjej runkade av en polare
Citera
2025-01-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Men heja er

Vi r inga strre klubbmnniskor heller ven om vi har varit p Adam och Eva i Norrkping ett par gnger men generellt styr vi upp trffar hos oss eller andra genom sm bekanta ntverkskretsar.

Min pojkvn r likadan, han tnder p att organisera och titta p, filma s att vi kan titta p det ihop nr vi har sex, han verkligen lskar att se mig njuta med andra mn.

Kul att det finns fler som har liknande fetischer!

Just den biten att man tnder p att organisera och sen filma det enbart har vi inte sttt p ngon annan som gr n.

Brukar ja vara att killen tnder p att bara titta p som en Cuckold eller att frun r en en Hotwife.

Vi gr allt tillsammans s Hotwife grejen r inte dr n ska jag vl tillgga. Man ndras ju i detta allteftersom har man ftt lra sig.

Jag tnder inte alls p att sitta bredvid och att titta p och tnder mycket mer p att filma det n att sjlv delta. Skumt men s har det blivit lngs vgen.

Min fru r en sizequeen och jag har alltid fantiserat om att hon har sex med stora kukar s den biten r ju perfekt, haha!

Man har ju funderat mycket p varfr man fantiserar om att sin fru har sex i alla dess former med killar dr kukarna alltid r vldigt stora och min enda slutsats i det r att eftersom min kuk bara r 16x14 s r min lggning att det r upphetsande om hon har sex med strre kukar. Tror inte jag hade haft denna bjelse om jag sjlv hade haft en kuk ver 20cm men hade varit intressant att f hra ngon med den storleken och om de fantiserar om samma sak med sin fru.
Citera
2025-01-02, 14:40
Medlem
SpelarAllanballans avatar
En fantasi ska stanna vid fanstasi
Citera
2025-01-04, 17:49
Medlem
Nej,man ska vga prova saker!
Citera
2025-01-04, 17:54
Medlem
WaybackMachines avatar
Det finns skert fler men jag r definitivt inte rtt man att svara. Det r vl fasiken homosexuellt.
Citera
2025-01-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockken84
frst, frst att merparten av inlggen i denna trd r rena fantasier frn kta gubbar s historierna br man ta med en nypa salt.

men som ngon vars fru har varit med andra s kan jag sga att du verkligen mste vlja rtt tidpunkt fr att ta upp detta. Det r inte ngot man bara slnger ur sig en tisdagseftemiddag. Det kan sra frugan/tjejen. Du mste ocks knna av om det r ngot hon alls skulle kunna g igng p. Brja frsiktigt! Fr egen del tog jag upp det lite smtt nr frugan har varit riktigt kt (vid pgende samlag) och sedan har jag successivt lagt till och ftt henne att vnja sig vid tanken. Frn det att jag frst nmnde detta till att hon faktiskt gjorde ngot konkret tog det skert mer n 3 r. Frsta tiden nr jag tog upp det var det mest som att jag retades, typ nr hon red mig och jag hade snorren i hennes vagina och ett finger i hennes rumpa kunde jag retas med "du r en sn slyna att s hr skulle du vilja ha tv kukar i dig eller hur" p vilket hon skrattandes kunde svara "va! vad sger du". Men efter ngon mnad (uppenbarligen blev hon van vid tanken) kunde hon retas tillbaka med "du r s strd att du skulle vilja se mig full av kukar eller hur". Och s brjade det, pratet pgick i flera r, successivt mer och mer, tills vi/hon gjorde ngot t det. Dock skedde allt vrt snuskiga prat uteslutande nr vi var som ktast, under pgende samlag (men inte alltid, bara nr vi hade riktigt hett sex nr jag kunde se att hon skulle explodera av kthet). Detta sger jag fr nr jag ngon gng tog upp det nr hon bara var smkt blev hon arg p mig och vgrade prata om denna fantasi under lng tid.

sedan br jag vl ocks sga att allt detta vxte fram successivt hos mig ocks. Till en brjan kunde jag g igng p att andra killar skulle spana in henne och att hon medvetet skulle vnda rumpan t dem. Det rckte fr mig. Med tiden blev jag mer pervers och brjade fantisera om att hon behvde suga kuk fr att rdda mig ur en knipa. nr jag verkligen mrkte att hon var med p fantasierna fullt ut brjade jag fresl att hon faktiskt skulle gra ngot t det. Nr vi var p nattklubb en kvll utmanade jag henne att bevisa fr mig att hon p mindre n 10 min kunde f kille att vilja g hem med henne. Hon gick till baren och flrtade med en random snubbe som var lite ldre, brjade prata med honom, och p kanske totalt 3 min hade han frklarat sig villig att hnga med hem. Det rckte fr oss d, men vi levde i skert ett halvr p fantasin att hon drog hem honom och att de rknullade.

Fr ca 3-4 r sedan gjorde hon ngot mer konkret fr frsta gngen. P en nattklubb flrtade hon med en kille efter min uppmuntran och sedan lt hon honom ta p hennes rumpa under kjolen medan hon smekte hans kuk ver byxorna i typ 30 sek.
Det krvdes en lng period av successivt grvre fantiserade

Bra inlgg.
Att det gr att ligga p grnsen liksom att f bekrftelse att det hade varit mjligt fast att inte faktiskt gra ngot.

En av anledningarna till att jag tnder (och drmed kan ge henne mer av min kraft) p detta tror jag beror p ngon form av bekrftelse att min tjej minsann r s pass sexig att andra ocks vill spruta i henne.
D blir hon sexigare i mina gon ocks?

En annan anledning r att bekrftelse att hon r s pass intresserad av kukar, en nymfo-tjej som lskar det ska minnas f mer k av mig ocks.

Att det r killar med annan kroppsform n mig r ganska viktigt, att hon erbjuds ngot som jag ej kan erbjuda henne, r hon sugen p ldre killar ibland och yngre ibland.
Att uppfylla alla hennes behov, vilka skert r mer n vad bara en kille kan gra.

Sekundrt kommer att jag tnder p undergivenheten 3-kant hade funkat s behver inte vara att hon utesluter mig.
(Eventuellt on hon tnder p att gra det fr att vara dominant ver mig d).

Sen kanske det beror p att man tittat p porr sedan man var tonring, s att det perspektivet att titta p knns bekant.
Senast redigerad av Terrorbyre 2025-01-04 kl. 19:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in