2025-02-08, 12:27
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
det går faktiskt inte att förstå vad det är du försöker säga. försök igen?

WilleGarvin är oerhört pedagogisk. Om och om igen. Även du fattar, men problemet är att du inte vill
Citera
2025-02-20, 08:29
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
det går faktiskt inte att förstå vad det är du försöker säga. försök igen?

Jag tror att WilleGarvin på något vis försöker ge belägg för att dessa chemtrails skulle röra sig om "kristalliserad diväteoxid".

Hans analys får stå för honom men en tuxedokid, med sin ungdom till trots avsevärt oxiderade patina, som jag nyligen mötte tillsammans med hans talande undulat, tror att det är "karamelliserad cyanogranulat" medan jag själv tror att det kan röra sig om avancerat sofistikerad väteperoxid.

Alla dessa hypoteser avfärdas slashassnorkigt av en alkoholiserad vän som, genom sitt ihärdiga supande alltsomoftast tyvärr är plakat, gör gällande att vi har att göra med ett teologiskt konspirationsapostolat.
Citera
2025-02-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Jag tror att WilleGarvin på något vis försöker ge belägg för att dessa chemtrails skulle röra sig om "kristalliserad diväteoxid".

Hans analys får stå för honom men en tuxedokid, med sin ungdom till trots avsevärt oxiderade patina, som jag nyligen mötte tillsammans med hans talande undulat, tror att det är "karamelliserad cyanogranulat" medan jag själv tror att det kan röra sig om avancerat sofistikerad väteperoxid.

Alla dessa hypoteser avfärdas slashassnorkigt av en alkoholiserad vän som, genom sitt ihärdiga supande alltsomoftast tyvärr är plakat, gör gällande att vi har att göra med ett teologiskt konspirationsapostolat.

oavsett vad det är som sprayas så verkar din alkoholiserade vän ha en poäng (om jag förstår honom rätt); att vi har att göra med absoluta galningar som gått över gränsen för länge sen; dvs ren ondska och för detta finns det sannerligen ett helvete i beredskap.

läste just klart följande artikel som med väl valda ord belyser den vansinniga mentalitet som ligger bakom, för den som önskar:

"In the first of this series of articles, I will pick apart the unsavoury ingredients lurking in a seemingly bland offering: a House of Commons Science and Technology Committee report, published on 18 March 2010, titled The Regulation of Geoengineering."
https://substack.com/@plagueonbothhouses/p-148081158
Citera
2025-02-22, 10:27
Medlem
Citat:
oavsett vad det är som sprayas så verkar din alkoholiserade vän ha en poäng (om jag förstår honom rätt); att vi har att göra med absoluta galningar som gått över gränsen för länge sen; dvs ren ondska och för detta finns det sannerligen ett helvete i beredskap.

läste just klart följande artikel som med väl valda ord belyser den vansinniga mentalitet som ligger bakom, för den som önskar:

"In the first of this series of articles, I will pick apart the unsavoury ingredients lurking in a seemingly bland offering: a House of Commons Science and Technology Committee report, published on 18 March 2010, titled The Regulation of Geoengineering."
https://substack.com/@plagueonbothhouses/p-148081158

Citat från det du länkar till:

Citat:
... It’s open in the sense that it’s patently obvious that we are being sprayed like livestock on an almost daily basis. You only have to look up at the morning sky on a clear summer day ....

Det är nog ingen som förnekar att det sprejas. Det handlar mer om det är "chemtrailsjuice" vi ser eller om det helt enkelt är helt vanliga kondensationsstrimmor som skapas bakom helt vanliga passagerarplan.

Citat:
... It’s clandestine in the sense that no-one responsible for commissioning these almost daily sprayings has stepped forward and made a transparent declaration of exactly what they’re spraying ...

Ovan är ju en direkt lögn. De som är ansvariga för strimmorna har varit väldigt tydliga och öppna med vad de sprejar: Vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in