Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-07-26, 19:58
  #49
Medlem
Mufffs avatar
Jag själv använder sällan keps och än mer sällen bak-och-fram, men jag tycker att det kan vara snyggt på en del. Allt handlar om hur du bär det, som det så klyschigt heter. Snap back är dock att föredra enligt mig.
Citera
2012-07-26, 20:05
  #50
Medlem
Perriss avatar
Jag skulle vilja förenkla formeln så pass mycket så att endast "OK=OK" blir kvar. Det vill säga, om bäraren tycker att det är snyggt, så är det OK, iallafall för mig, jag skulle dock personligen inte bära den så. Keps är överhuvudtaget ett förjädra stiligt plagg, och jag älskar att alla lätt autistiska småfarbröder går i taket.

/perris
Citera
2012-07-26, 23:15
  #51
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Om man är rätt ung (16-25 kanske) så tycker jag att det kan funka jättebra. En snygg baseballkeps eller liknande bak-och-fram är ett sätt att chilla ner en outfit lite. Man ska akta sig för att se allt för schtekig ut bara.
Jag tycker själv att jag bär upp det bra, om inte på bild så i verkligheten. Här är bild iaf. http://i.imgur.com/NLs6X.jpg
Citera
2012-08-02, 18:25
  #52
Medlem
Det är ju helt sinnessjuk snyggt. Keps generellt är ju ett grymt snyggt plagg. Synd at huvudbonader inte är lika populärt som förr i tiden. Somliga bär hat och somliga fixar håret, samma mynt men två sidor.

Personligen så tycker jag att bak och fram är något så fruktansvärt snygg speciellt när man hänger ut lite hår från hålet på kepsen. Det får en att komma i byxan nästan.

Fast jag gillar kepsen fram också, extremt stilrent och snyggt. Tycker att man framstår ganska som en ganska smart person med kepsen fram

Jag gillar egentligten båda lika mycket, brukar faktiskt bär kepsen framåt när jag ska någonstans och vrida på den när jag ska hem. För att variera lite och för att båda är så sexy!
Citera
2012-08-03, 09:29
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snörök
Givetvis bakvänd keps när man idkar oralsex. I andra fall har man inte keps överhuvudtaget...

säger han med keps på profilbilden haha
Citera
2012-08-03, 17:52
  #54
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GryningsMytomanen
Om man är rätt ung (16-25 kanske) så tycker jag att det kan funka jättebra. En snygg baseballkeps eller liknande bak-och-fram är ett sätt att chilla ner en outfit lite. Man ska akta sig för att se allt för schtekig ut bara.
Jag tycker själv att jag bär upp det bra, om inte på bild så i verkligheten. Här är bild iaf. http://i.imgur.com/NLs6X.jpg

Ser helt cp ut ärligt talat. Dessutom får det en att se typ 10 år yngre ut.
Citera
2024-07-19, 14:04
  #55
Medlem
anwe8s avatar
Epic fail deluxe. Ofta är det lite småkorkade, töntiga och osäkra bönder/bondlurkar med tvåsiffriga IQ:n som går runt sådär för att leka tuffa och hårda, iaf om de är över 15 år. Ofta ser man det bland killar som jobbar på typ samhall i ngn håla/bruksort. Helt OK för småbarn med den stilen, dock.
Citera
2024-07-19, 14:07
  #56
Medlem
När man åker sparkcykel är det ett måste.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in