2011-12-05, 16:18
Medlem
Dags för oss män att fota alla idiotslampor som har sina jävla fittväskor på 2 säten när tunnelbanan är proppfull bara för att väskan kostar 5000kr?
Citera
2011-12-05, 16:27
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosweet
Wtf?? Så där sitter varenda man jag känner om han fårchansen. Jag har alltid utgått från att det är för att eh.. prylarna kommer i kläm. I själva verket vill de visa sin makt över mej? Nåt kanske de vill visa, men makten är det då inte.
För övrigt ett smaklöst beteende att ta kort på mäns gottepåse så där.

Du har trott rätt tidigare. Vi män skrevar för att vi har varsin rejäl FB-dase mellan benen. Den tar plats! Inte går det att sitta som en fröken då inte.
Citera
2011-12-05, 16:30
Medlem
SciOques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Dags för oss män att fota alla idiotslampor som har sina jävla fittväskor på 2 säten när tunnelbanan är proppfull bara för att väskan kostar 5000kr?

Om någon stoppar in bajs i sin mun gör du samma sak då?

Logiken är även fel eftersom långt ifrån alla kvinnor fotar mäns skrev i tunnelbanan. Du Hämnas ju inte på någon rabiat feminist genom att fota en oskyldig kvinna med 5000 kronors väska.

Äsch vad trött jag blir.
Senast redigerad av SciOque 2011-12-05 kl. 16:34.
Citera
2011-12-05, 16:41
Medlem
ruddanws avatar
Fruktansvärt rolig läsning! Måste vara en del manliga FB-användare som lagt kommentarer till bilderna i gruppen! Detta blev nyss en lite bättre måndag
Citera
2011-12-05, 16:42
Medlem
StockholmSouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SciOque
Om någon stoppar in bajs i sin mun gör du samma sak då?

Logiken är även fel eftersom långt ifrån alla kvinnor fotar mäns skrev i tunnelbanan. Du Hämnas ju inte på någon rabiat feminist genom att fota en oskyldig kvinna med 5000 kronors väska.

Äsch vad trött jag blir.
Mannen som blir fotad för att han inte vill ha sina pungkulor i kläm är väll lika oskyldig som kvinnan med väskan?
Citera
2011-12-05, 16:50
Medlem
Salorms avatar
Kan detta vara grundaren till gruppen?
http://www.youtube.com/watch?v=byQhV-_1GXs
Citera
2011-12-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Finns massor med trådar på fb med smygtagna kort på kvinnors skrev. Män är redan perversa!

Genom att enbart skriva ut män så indikerar du på att alla män på planeten är perversa. Vilket jag verkligen inte hoppas att du tycker. För gör du det så har du en extremt skev bild av människan. Uttryck dig bättre, gör om och gör rätt!
Citera
2011-12-05, 17:47
Medlem
kan någon länka till bilderna via en sida där man inte behöver vara medlem? tack
Citera
2011-12-05, 17:52
Medlem
Oformads avatar
Är det bara jag som tycker det är omöjligt att sitta rakt i kollektivtrafiken även om man försöker?

Finns ju helt enkelt inte plats för benen.
Citera
2011-12-05, 18:01
Medlem
pingu-walters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Verkar som att män bryr sig om detta
Håller med.. feministerna vann!
Citera
2011-12-05, 18:30
Medlem
koffskis avatar
Benen särar ju på sig själva när man sätter sig ner. Att det också är obekvämt att sitta med benen ihop förbättrar inte saken. Men jag gillar att utöva makt. Enda sedan jag vart liten har jag använt min anpassade anatomi för detta och tagit varje tillfälle jag fått till att skreva ordentligt och visa min makt.
Citera
2011-12-05, 18:37
Medlem
Nietzschessons avatar
Självklart särar jag på benen i kollektivtrafiken. FB-ballen tar plats och man kommer bättre åt att klia sig på pungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in