• 8
  • 9
2005-01-09, 23:26
Medlem
jobes avatar
Nej. Relationsbekymmer.
Citera
2005-01-10, 14:30
Medlem
mi:nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Väldigt ofta är det inte mer än så som behövs. Menar du att psykologer sitter med en hemlig liten bok med saker som ingen annan vet?

Jag säger inte att någon ska hålla med mig eller inte. Jag skriver bara vad jag tror - passar det så passar det.

Jag försöker inte lösa allting, jag är bara nyfiken och gillar hur människor tänker. Sedan analyserar jag det. En slags hobby kan man säga. Sen om du vill dömma mig eller inte är helt upp till dig.
Nej, jag säger att psykologer verkar tro att någonting som står i en generaliserande bok går att anpassa till alla situationer.

Jag klankar inte ner på dig om din hobby eller dömmer dig. Jag bara ger min vy på det hela. Whatever floats your boat, man.
Citera
2005-01-10, 22:34
Medlem
Förtillfället mår jag bra, flows jag berättar hur det går sen.
Och ja, jag tänker på mig i första hand alltid nu.
Citera
2005-01-10, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Ja, gör du det?

Hur definierar du må bra?

Om du anser dig själv må dåligt - vad är det som gör att du anser att det är just dåligt?

”Ormen tar färg efter landet, den lever i.”

Huruvida man svävar på moln eller ligger på botten av ett isberg, förutsatt att ens medvetande är tillsatt av en ”ersättare”, bör man ej undgå ens modellösa synvilla av ens omgivnings granskande fågelperspektiv.

Kan du ge dig i kast med dina innersta begär; bakelseverk som begynnas skall – levande döda – frånskilda från verkligheten i en humanitär uppgörelse: Piller ska man svälja, inte tugga. Gränslandet mellan misslyckande och framgång, kan liknas vid en kamelont som ständigt skiftar färg: Ond rot ger inga goda äpplen.
Citera
2005-01-11, 16:37
Medlem
mår långt ifrån bra, är deppig, trött på livet och skit....inte så trött att jag vill ta livet av mig, men funderat på hur de skulle vara å bara försvinna.

Citera
2005-01-13, 20:05
Medlem
lycka-79s avatar
Mår långt ifrån bra... Allmänt off och lever i ovisshet om jag är singel eller inte... Fråga inte. Tärande är det iaf. Det är inte klokt vad sugen man blir på att börja knapra antidepp när man mår dåligt!
Citera
2005-01-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lycka-79
Mår långt ifrån bra... Allmänt off och lever i ovisshet om jag är singel eller inte... Fråga inte. Tärande är det iaf. Det är inte klokt vad sugen man blir på att börja knapra antidepp när man mår dåligt!

tror du verkligen det skulle hjälpa?
Citera
2005-01-13, 20:25
Medlem
lycka-79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
tror du verkligen det skulle hjälpa?

Nej, det är därför jag avstår... Har kvar massa tabletter efter att jag trappade ut somras. Men suget finns där!
Citera
2005-01-13, 21:49
Medlem
Nej.
Pendlar mellan att vara likgiltlig, sur, rastlös, olycklig, ha ångest, ha dåligt samvete och känna mig illa till mods. Enda gången jag mår bra är när jag är berusad.
Citera
2005-01-14, 10:17
Medlem
Locco Roccos avatar
Mitt problem är att jag gillar gurkor, fast jag är allergisk mot dem...
Citera
2005-01-14, 13:17
Medlem
Tanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Nej.
Pendlar mellan att vara likgiltlig, sur, rastlös, olycklig, ha ångest, ha dåligt samvete och känna mig illa till mods. Enda gången jag mår bra är när jag är berusad.
Är exakt likadan själv.
Citera
2005-01-16, 01:19
Medlem
Auditors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Nej.

mm.. sprit dövar allt.. Fast jag är för tråkig och snål för att supa
annars skulle det va gött å bli lodis...
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in