Citat:
Observera dock att du kan bli aggressiv av att blanda alkohol och benzodiazepiner (t.ex Stesolid), men med mtta skall det inte vara ngon fara.
I sanning, i sanning Har bara blandat en enda gng. D hade jag kanske fem valium 10 mg, o drack riktigt ordentligt, o p nt stt fick jag tag p femton flunitrazepam gratis, har ingen aning hur mnga jag tog men FY fan vad paj jag blev, minnesluckor s in i helvete, o blev aggresiv som aldrig frr, kvllen slutade att jag blev sparkad i huvudet, o blev s klart helt utflippad (brukar frvrigt vara lugn, halvpacifist), krossade tv lflaskor o kutade runt halva stan fr att leta upp dom, gick sedan ner p den sedvanliga krogen, med flaskorna i handen, krossade ngra glas drinne, knckte en biljardk p mitten, o fick nnstans tag p en tomtedrkt, (blev inte ens utkastad
)tog p mig den, o gick vidare, trffade en kompis som stod o halvbrkade med ungefr fem personer, triggade igng alldeles fr mycket, men som tur var, var han lugn o sansad, s det lste sig men kvllen slutade utan ngra vrre skador. humret gick frn extremt glad, till otrooligt frbannad. Det mesta har jag ftt berttat fr mig, s minnesluckorna blir extrema. Det dr var frvrigt frsta och enda gngen jag blandar strre mngder alkohol, med strre mngder benzo.
(Varnande exempel)
Stesolid har jag ocks utskrivet, fr epilepsi, o det fungerar bra. Men det tar jag vldigt sllan. Annars r jag rekommenderad att ta tre iktorivil 0,5 mg om dan, fr EP.
Men i lagom mngd ska det nog inte vara ngra problem.
Cipramilen o det andra smnmedlet vet jag dock ingenting om, frresten vilket smnmedel var det? Borde inte stesolid rcka o sova p?
Hoppas allting lser sig.
Ha det bra
//T Heep