Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja, det var rena skitsnacket. Det var lite nya filmer som låg på bordet som jag kikade på medans polaren sov. Jag satt uppe hela natten och väntade på bolaget.
När tjejer skär sig gör de det ofta långsamt..lite då och då; ett slags sakta smygande självdestruktion.
Men jag undrar lite hur tankarna kom till er killar att ni skulle göra er själva så fruktansvärt illa? Ni skar er mer manligt och brutalt än vad många anorexiflickor gör, det medger jag - men kan det ha varit samma form av mekanismer som låg bakom det ni gjorde?
Slog drogerna ut självbevarelsedriften, skulle du säga? Eller var det ngn form av halvhjärtat självmordsförsök?
Nu när du har lite distans till det hela..har du typ någon form av psykologisk självanalys? Jag menar inte i form av ngn akademisk avhandling..men har ex du och kompisen pratat
allvarligt om vad som fick er att flippa ur så fullständigt? Tänk till exempel om ngn annan varit där; hade ni kunnat skada den personen?
Jag vet inte så mycket om den värld du lever/har levat i, tror jag - men jag är intresserad. Och även för att vara pundare tror jag att ni betedde er ganska.. extremt. Hur kunde det egentligen bli så?