Svara
2011-12-12, 18:47
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asensgammaldags
Så din mor har inga problem med att det sitter ett gäng i vardagsrummet och gör sitt bästa för att knarka ihjäl sig utan hennes problem är att ni tar det i tvåan
Hahaha

Nej hon åkte hem sen, hon hade väl nån föraning om vad som komma skulle...

Citat:
Ursprungligen postat av Ferroman
O helvete va sjukt. Strongt utav dig att posta både detta och bilder! Rolig läsning också för övrigt! Stor cred till dig. Hur känns det i handen nu för tiden & hur går det med ditt (miss)bruk utav diverse piller..?
Ja, det var ju sinnessjukt vansinnigt faktiskt. Enligt utsago av en källa så fick snutarna på plats lov att sjukskriva sig några dar efter det där... Stod i soc-rapporten att alla på plats "var väldigt illa berörda, och inga hade någonsin varit med om nåt liknande". Vakthavande på snuten sa att det var det värsta han sett på 40 år, det var han som ringde soc och bad dem att komma ner och kika på bilderna... Förväntningarna är höga.

Ringde faktiskt snuten idag om bilderna. Ska ringa sönder dom imorn, och såfort jag får tag i dem så blir det MGB-forumet nästa!

Kul att du fick en rolig läsning. Jodå, känseln börjar komma tillbax; men det liksom sticker som nålar i hela handen ibland. Troligen håller dom väl på att koppla ihop sig igen. Hoppas iaf.
Citera
2011-12-12, 18:58
Medlem
Haha tur att du slutat med det mesta som du sa, Kanske kunde bli 'a'nnu mer fucked up 'a'n vad det redan vart n'a'sta gång
5/5 av mig, Och v'a'ntar på bilderna
Senast redigerad av Psychedelika 2011-12-12 kl. 19:00.
Citera
2011-12-12, 20:16
Medlem
Underbar läsning.

Får jag fråga, vad gör du på dagarna?
Citera
2011-12-12, 20:41
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja, det var rena skitsnacket. Det var lite nya filmer som låg på bordet som jag kikade på medans polaren sov. Jag satt uppe hela natten och väntade på bolaget.

När tjejer skär sig gör de det ofta långsamt..lite då och då; ett slags sakta smygande självdestruktion.

Men jag undrar lite hur tankarna kom till er killar att ni skulle göra er själva så fruktansvärt illa? Ni skar er mer manligt och brutalt än vad många anorexiflickor gör, det medger jag - men kan det ha varit samma form av mekanismer som låg bakom det ni gjorde?

Slog drogerna ut självbevarelsedriften, skulle du säga? Eller var det ngn form av halvhjärtat självmordsförsök?
Nu när du har lite distans till det hela..har du typ någon form av psykologisk självanalys? Jag menar inte i form av ngn akademisk avhandling..men har ex du och kompisen pratat allvarligt om vad som fick er att flippa ur så fullständigt? Tänk till exempel om ngn annan varit där; hade ni kunnat skada den personen?

Jag vet inte så mycket om den värld du lever/har levat i, tror jag - men jag är intresserad. Och även för att vara pundare tror jag att ni betedde er ganska.. extremt. Hur kunde det egentligen bli så?
Citera
2011-12-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Men jag undrar lite hur tankarna kom till er killar att ni skulle göra er själva så fruktansvärt illa? Ni skar er mer manligt och brutalt än vad många anorexiflickor gör, det medger jag - men kan det ha varit samma form av mekanismer som låg bakom det ni gjorde?
Han sa ju att poängen var scarification. Som att tatuera sig fast med ärr istället för färg.

Citat:
Jag vet inte så mycket om den värld du lever/har levat i, tror jag - men jag är intresserad. Och även för att vara pundare tror jag att ni betedde er ganska.. extremt. Hur kunde det egentligen bli så?
Benzo+alkohol är ökänt för att leda till såna här grejer i höga doser. Och höga doser blir det lätt för dem flesta eftersom att när man väl är börjat och drogen tagit över så tar den kontrollen och får en att vilja trycka i sig allt man kan få tag på. Finns en hel del liknande rapporter på flashback på benzo+alkohol där folk haft minnesluckor i dagar och vaknat upp blodiga med en kniv i handen utan en aning om vad som hänt osv.
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-12-12 kl. 21:13.
Citera
2011-12-12, 21:17
Medlem
Riktigt sjuk historia...

Hur är du som person vanligtvis? saknar du spärrar och självbehärskning?

Insåg du inte att det du gjorde var fel, eller brydde du dig inte? Märker att många tappar spärrar totalt på droger, medans andra fattar att dom är påverkade av droger, och därmed ser till att dom inte gör något dumt när dom är höga. Nu vet jag iofs inte hur det funkar med alkohol och benzo, men vissa flippar ur totalt på ecstasy... lägger sig på golvet och dansar på en klubb, som om det vore normalt.

Hur ser ditt vardagsliv ut?
Citera
2011-12-12, 21:28
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Han sa ju att poängen var scarification. Som att tatuera sig fast med ärr istället för färg.

Benzo+alkohol är ökänt för att leda till såna här grejer i höga doser. Och höga doser blir det lätt för dem flesta eftersom att när man väl är börjat och drogen tagit över så tar den kontrollen och får en att vilja trycka i sig allt man kan få tag på. Finns en hel del liknande rapporter på flashback på benzo+alkohol där folk haft minnesluckor i dagar och vaknat upp blodiga med en kniv i handen utan en aning om vad som hänt osv.

Tack för infon Mr.Dee. Så du tror att liknande saker skulle kunna hända i stort sett vem som helst som trycker i sig för mycket benzo? Alternativet är kanske att TS och Steffe hade ngt slags psykologisk disposition för att helt tappa kontrollen och skära sönder sig?

Jag läste också om scarificationgrejen.. men det är svårt att inte se ngn parallell till de (oftast tjejer) som skär sig som en del av sjukdomen anorexia. Scarification i sig är ju en form självdestruktivitet, men det känns nästan som om TS och hans kompis använde det hela som.. en ursäkt för att riktigt skada sig själva?
Nu tänker jag inte skriva ngt töntigt om "rop på hjälp" eller så, för mina spekulationer slutar ngnstans här. Däremot är jag verkligt intresserad av hur folk som TS och hans kompisar fungerar.
Obs, jag är ingen journalist eller liknande idiot. Undrar för egen del.
Citera
2011-12-12, 21:39
Medlem
Citat:
Tack för infon Mr.Dee. Så du tror att liknande saker skulle kunna hända i stort sett vem som helst som trycker i sig för mycket benzo? Alternativet är kanske att TS och Steffe hade ngt slags psykologisk disposition för att helt tappa kontrollen och skära sönder sig?
Liknande grejer ja, garanterat men kanske inte just skära sig, orsaken att de gjorde de var ju att han hade tanken på att skriva in något med scarification sen innan. Men att helt tappa kontrollen och göra idiotiska grejer kan hända vem fan som helst. Sen är det bara hoppas på att personen i fråga inte får eller ges någon dum idé som kan vara farlig under ruset för är man skitbenzad så kommer man antagligen inte fatta hur dum idén är.

grejer som impuls-inbrott, stölder, misshandlar osv är ju inte direkt ovanliga skeenden om folk är skitbenzade.
Citera
2011-12-12, 21:46
Medlem
Montanaburkens avatar
Läste bara första sidan så jag undrar om bilderna har postats och om dem har, kan någon länka? Fet händelse för övrigt. Tack o hej!
Citera
2011-12-12, 22:12
Medlem
MoPos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Läste bara första sidan så jag undrar om bilderna har postats och om dem har, kan någon länka? Fet händelse för övrigt. Tack o hej!

Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Här hittade jag en bild på underarmen.

http://imageshack.us/photo/my-images/714/arm1l.jpg/

och en till.

http://imageshack.us/photo/my-images/823/handled.jpg/

här
Citera
2011-12-12, 22:16
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken

Vill du verkligen se på bilderna så kan du faktiskt ta dig lite tid och bläddra ingenom dom sidor som finns, du kommer inte ångra dig när du väl hittar dom.
Citera
2011-12-12, 22:33
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoPo
här
Ajj! Mitt på tatueringen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto