Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-22, 10:49
  #169
Medlem
Kellermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Kellermeister har fått en värdig motståndare i kampen om årets flashbackare

Kellermeister vs. Stig-Britt, vem tar hem det?

Ingen tvekan vem av oss två som skulle - och borde - ta hem det. Stig-Britts insats är både större och mer arbetssam är den jag gjorde! Jag bugar och tackar för ditt beröm, men Stig-Britt är värd mer cred än jag är! Detta är hans egen insats - min insats i Musikhjälpeninsamlingen var bara en ytterst liten del i hela framgången!


Sen att jag personligen tycker att det är viktigare att barn får gå i skola än att det visas att bilden på kungen i komprometterande sammanhang är falsk - rent sådär konsekvensmässigt - det är ju en annan sak. Stig-Britt är fortfarande min givna vinnare!
Citera
2011-12-22, 16:12
  #170
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellermeister
Ingen tvekan vem av oss två som skulle - och borde - ta hem det. Stig-Britts insats är både större och mer arbetssam är den jag gjorde! Jag bugar och tackar för ditt beröm, men Stig-Britt är värd mer cred än jag är! Detta är hans egen insats - min insats i Musikhjälpeninsamlingen var bara en ytterst liten del i hela framgången!


Sen att jag personligen tycker att det är viktigare att barn får gå i skola än att det visas att bilden på kungen i komprometterande sammanhang är falsk - rent sådär konsekvensmässigt - det är ju en annan sak. Stig-Britt är fortfarande min givna vinnare!

Men du gör ett bra jobb att marknadsföra DIG SJÄLV samtidigt som du höjer Stig-Britt...
Flashbackare är ganska osentimentala...du hade aldrig nån chans

//Crimson
Citera
2011-12-23, 01:23
  #171
Medlem
nämenjovissts avatar
vad händer i detta ärende egentligen? det har varit märkligt tyst senaste dagarna i media.

i slutet på expressen-tv-klippet så säger ju reportern: "sent på måndagskvällen var expressen i kontakt med mille markovich och han säger att bilden är autentisk och att det faktiskt ÄR kungen på bilden".

i och med det uttalandet så har han ju faktiskt helgarderat sig, för det ÄR ju faktiskt kungen på bilden.

Men är det nån som vet nåt om vad som händer i ärendet? Mille har mig veterligen inte gjort några fler uttalanden.
Citera
2011-12-23, 11:40
  #172
Medlem
1TBs avatar
Kellermeister vs. Stig-Britt ?

Stig-Britt utan tvekan.
Arbetet som Stig-Britt gjorde innefattar både skicklighet och uppmärksamhet.

Att starta en tråd och uppmana folk till att ge pengar är väl fint i sig men tbh så kan ju vem som helst göra det. Frågan är bara vem som först kom på idén och inte att glömma att det var inte Kellermeister som gav ~150k kronor utan många fina Flashbackare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback