Flashback bygger pepparkakshus!
2012-04-01, 13:11
Medlem
isitmedicines avatar
http://pippas.webblogg.se/2012/march...t.html#comment

Dr r en annan tjej som skrivit om henne och tydligen ring polisen fr att kolla lget.

Fr er som inte orkar g in och lsa har hon skrivit "Tack gode gud! Hon lever. Har pratat med polisen och dom har pratat med henne, hon mr "bra". Hoppas verkligen detta r ett uppvaknade fr er ntmobbare. Polisen tycker i sthlm tyckte det var jttebra att jag ringde. Nu kan man andas ut. Stackars tjej. Hoppas hon fr hjlp!"
Citera
2012-04-07, 11:31
Medlem
RadikalFails avatar
Ja jag r ju tyvrr inte frvnad ver att hon vill ta sitt liv.
Fr hennes diverse uttalande har ju blivit "populra", och inte direkt gillade.

Jag hoppas bara att hon nu kanske inser att det inte funkar i lngden att sga vissa saker som hon har sagt.
Det r inte direkt kanske rtt vg att bli knd fr att man r elak och sen mobbad.

Jag hoppas att hon brjar m bttre dock.
Citera
2012-04-22, 20:20
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajj0
Det var ju dagens lgn, kom med nt av vrde och outa inte randoms utan anledning

Skojar inte 100% sanning kan visa dig.
Citera
2013-02-05, 03:53
Medlem
johanjosefssons avatar
Snart ett r senare och hon r i princip bortglmd! Fr vi se ngot mer impulsprovocerande infall frn denna unga fagra ryska?
Citera
2013-02-11, 15:45
Medlem
KUSEs avatar
Hon trollar ju bara, och ni gr p det. Hon sger att hon r intelligent, och det stmmer. Hon spelar p folks knslor och fr p det sttet en drs med sidvyer och trafik (ex. frn denna trden).

Att ha en skitig personlighet kan visa sig mer attraktivt n att vara en sympatisk och god mnniska nr det kommer till views, vilket r allt det handlar om egentligen.
Citera
2013-02-28, 13:44
Bannlyst
missat henne totalt, spelar hon?
hon kanske borde bli skdespelare .

vad heter non p riktigt?
Citera
2013-08-19, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BogusDuck
"Frdomar...
Folk sg mitt uppochnedvnda kors idag och en del reagerade p det...
Ngra jag brukar smprata med ibland kollade pltsligt snett p mig och ville inte hlsa
medans andra struntade i det, dessa r sna som frstr att man ska dma en efter personlighet
och inte utseende.
Sna som slutar umgs med en fr att man har en viss stil r falska, och det r bara sknt att de drar
Ngra har haft frdomar om mig och ndrat sin uppfattning nr de lrt knna mig (ni r coola)

Jag umgicks med en kristen kille i min frra skola, hans farsa sa att han inte fick umgs med mig fr att jag lyssnar p metal och br denna symbol...
en dag kommer den hr killen fram till mig och sger att han struntar i att jag har det dr korset och i vad farsan sger fr att han har sett att jag r en bra person. Drfr brydde han sig inte hur min stil var...
SNT LSKAR JAG ATT HRA, DET R S FINT!
Det r ocks det jag vill med det hr, jag vill att folk ska kunna se att man r snll, hur man n ser ut!!"

Ett av hennes inlgg frn Februari...
Inget illa menat men det lter lite sm p12:igt att bra upp och nervnda kors.
Citera
2013-08-23, 20:03
Medlem
WallerQs avatar
Det kan inte bara vara aspegers hon har..d r man inte sdr provocerande..
Citera
2013-09-14, 13:41
Medlem
Konstigt att alla fokuserar p hennes Asperger nr det egentligen inte har ngot med saken at gra. Inte en enda person har tnkt p att hon r Narcissist och att det r det som pverkar allt detta sthej och inte hennes Asperger. Visst, det sgs om att personer med Asperger har bristande empatifrmga, men inte i den mn hon uppvisar.

Fr er som inte vet vad Narcissistisk personlighetsstrning r:
http://en.wikipedia.org/wiki/Narciss...ality_disorder

Jag har sjlv gtt p Fredrika Bremergymnasiet och har trffat henne ngra gnger och vet att hon inte gr sig till, det r verkligen hennes riktiga personlighet. Hon r vldigt provocerande.
Senast redigerad av Samx.x 2013-09-14 kl. 13:53.
Citera
2013-11-09, 16:09
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Det r ju s jvla uppenbart att hon har trollat hela tiden. Man hr det p hennes tonfall och innehllet i vad hon sger. Det r hur tydligt som helst, fattar inte hur ngon kan g p det hr. Socialt efterblivna?

EDIT: Ser nu att hon till och med har redigerat namnen och beskrivngarna p sina videor fr att frtydliga att det r just skdespel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in