Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-25, 19:24
Medlem
Vill gärna ha det, en trekant med en annan man. Men till skillnad från dom flesta andra kan jag tänka mig att vara i mitten.
Citera
2024-11-27, 09:20
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Finns ingen orsak att dra in andra män i sex gejmet.. för det första är det bögigt, för det andra avtändande för det tredje får man inte stånd.. Man turas om ifall man ska dela på en kvinna som vill bli delad av flera gubbar.. Så lägger man upp det om man ens ska överväga att göra nåt sånt uppdrag
Är väl inga problem få stånd man tittar väl för fasen på tjejen? eller du kanske är rädd du ska få en glimt av andra snubben du verkar lite rädd för nåt ; )
Citera
2024-11-27, 15:41
Medlem
Låg med två kan killar en gång. Samtidigt som de ville köra DP så gjorde de allt för att inte vidröra varandra. Nästan lite skrattretande men underbart skönt.
Citera
2024-11-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Låg med två kan killar en gång. Samtidigt som de ville köra DP så gjorde de allt för att inte vidröra varandra. Nästan lite skrattretande men underbart skönt.

Grymt
Synd att dom inte var synkade
Citera
2024-11-27, 21:04
Medlem
Nej fy fan, jag skulle slakna direkt.
Lite gayigt att 2 killar sätter på en tjej tillsammans.
Citera
2024-11-28, 12:34
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeendeLennart
Nej fy fan, jag skulle slakna direkt.
Lite gayigt att 2 killar sätter på en tjej tillsammans.
Hmm tror två gay killar inte skulle sätta på en tjej 🤔. Om dom sätter på tjejen och inte vill vidröra varandra under dubbelmackan hur kan det vara gayigt?. 🧐
Citera
2024-11-28, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thePulaski
Det är en lite intressant dubbelmoral det här att man kan tycka att det är bögigt bara att vara två nakna killar i samma rum, men att samtidigt tycka att det är helt okej med två tjejer som har sex med varandra...
Finns inget dubbelt, bägge går emot kristen moral.
Citera
2024-11-28, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Hmm tror två gay killar inte skulle sätta på en tjej 🤔. Om dom sätter på tjejen och inte vill vidröra varandra under dubbelmackan hur kan det vara gayigt?. 🧐
Fyfan för att se en svettig pung och känna lukten av en man.
Vi är alla olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in