Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
https://www.mirror.co.uk/news/us-new...-over-28238522
There have reportedly been arguments behind the scenes over the issue, with a source telling The Sun, Harry and Meghan are not pleased about the apparent absence of titles.
The source said: "Harry and Meghan were worried about the security issue and being prince and princess brings them the right to have certain levels of royal security."
Fast dom tänker ju bakvänt. Om barnen är prins och prinsessa, så ÖKAR riskerna för dem. De blir mer intressanta. Media fortsätter att bevaka dem och publicera foton på dem, och påminner eventuella skurkar om att de existerar. Om M och H verkligen skulle tänka på barnens säkerhet, skulle de lämna rampljuset tillsammans med dem. Men DET kommer de inte att göra.
Jag tror att M och H bara skyller på att titlarna skulle vara för barnens egen skull. Jag tror att de själva vill ha fördelar genom att klänga sig kvar vid kungahuset på alla sätt. Och särskilt Meghan vill ha statusen i att vara mor till en prins och en prinsessa. Det är ju hennes åldersförsäkring, också. Mamman till en prins och en prinsessa kan inte sitta på soc och tigga pengar, inte ens om det skulle vara slut med barnens kunglige far. Hon blir omhändertagen av hovet på något sätt.
Det är ju rätt skitzigt att säga att de inte vill vara kungliga mer och sen insistera på att barnen ska få vara prins och prinsessa och dessutom HRH.
Det är så konstiga, ibland undrar jag om de trodde att kungahuset skulle be dem om ursäkt efter intervjun med Oprah? Och att hon skulle modernisera kungahuset genom att prata könsroller och sånt.
När hon och Harry hade träffats och träffade några av hans vänner så förklarade hon ju varför deras sexistiska skämt var direkt olämpliga. Kanske det vanliga om att stöta bort vänner och familj.
Hon är väldigt lik Amber Heard i frågan om synen på sig själv och samma förmåga att ljuga rakt ut bara. Som att hon inte visste något om kungafamiljen medan flera vittnen säger att hon var mycket intresserad av dem. Hon sa saker som att jag ska bli prinsessa. Vilket ju man kan säga utan att mena det och det bara är en dagdröm lite så där som man kan göra. Men sammantaget med hennes beteende och uttalanden så är det Amber hela vägen. Hon hade ju pluggat på om info om Depp.
Harry har väl inte framstått som korkad, inte Depp heller utan de har haft oturen att träffa på dessa kvinnor som har en agenda och smekt deras ego för att få ihop det med dem. Bedrägliga damer. Depp klarade sig med en hårsmån, men de hade ju inga barn. Här är ju insatserna högre. Harry har satt sig i en hemsk situation. Han har väl inte en bra kontakt med sin bror eller far längre.