Citat:
Ursprungligen postat av
2006
Trump är klok som alltid. Han har människokännedom och livserfarenhet. Det har jag med, för övrigt!
Och jag tror också att det äktenskapet kommer att ta ett slut med förskräckelse:
DT: I do. I’ve been a very good predictor, as you know. I predicted almost everything. It’ll end and it’ll end bad. And I wonder if Harry’s gonna go back on his hands and knees back into the beautiful city of London and say, please. You know, I think Harry has been led down a path.
Harry borde naturligtvis aldrig ha tillåtits att gifta sig med en kvinna som Meghan (han gifter sig naturligtvis med vem han vill, men jag menar att han borde ha förlorat prinstiteln och platsen i kungahuset och tronföljden samma ögonblick som han sa "I do" i kyrkan). Precis som norske kronprinsen aldrig borde ha fått gifta sig med Mette-Marit, och vår Carl Philip inte med Slitzerella. Ska vi ha monarkierna kvar, så måste vi också få ställa krav på våra ingifta kungligheter. De födda kungligheterna, kan inte båda äta kakan och ha den kvar.
Just i Meghans fall, så tror jag att hon lurade folk i början genom att hon kunde spela rollen av prinsessa. Det där feminina, älskliga och ljuva. Men alla glömde att hon ju ÄR skådespelerska... Sofia och Mette-Marit kunde dock inte ens spela rollen, utan man ser på dem vad de är - men de fick bli prinsessor ändå. Det är ännu mer ofattbart.