2005-01-13, 15:13
Medlem
potatismjls avatar
Ibland gr jag runt med konstiga tankar och ider. Snna dr saker som r helt ondiga men nd intressanta.
Min senaste fundering r att; tnk om det finns nn sorts psykisk sjukdom som gr att man uppfattar allting fel frn verkligheten. T.ex: jag sitter p ett caf med en vn. Jag tror att vi pratar om vilken film vi ska se p bio, medans hon i verkligheten sitter och skller ut mej fr att jag tagit hennes pojkvn eller snor saker frn hennes mamma eller vad som helst.

Ngon annan som har nn annan liknande sjuk id/tanke som ni vill dela med er av? Jag r vl inte ensam om det???
Citera
2005-01-13, 15:33
Medlem
nej, det r du inte ensam allts
Citera
2005-01-16, 05:44
Medlem
Jag frstr vad du menar och har tnkt typ p ett liknande sett fast gtt nnu lngre s att det har blivigt s sjukt att jag inte sjlv tror p det.
Men det r mycket intressant det du sger..
Citera
2005-01-16, 05:48
Bannlyst
Nt snt hr kanske? http://www.susning.nu/Psykos
Citera
2005-01-16, 07:19
Moderator
Ruskigbusss avatar
*Flyttas frn filosofi till psykologi*
Citera
2005-01-16, 11:58
Medlem
Gabrielswes avatar
Lter som ngest helt enkelt...

verdriven ngslan fr allt & alla.

Maybe GAD...? Har du haft detta lnge?
Citera
2005-01-16, 12:26
Medlem
kezoos avatar
D ska du rka snuskigt mycket hasch nngng s bleknar dina tankar till ingenting. Ibland s snar man in i dom allra mest bizzara tankegngarna, usch usch...
Citera
2005-01-16, 14:06
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatismjöl
Ibland gr jag runt med konstiga tankar och ider. Snna dr saker som r helt ondiga men nd intressanta.
Min senaste fundering r att; tnk om det finns nn sorts psykisk sjukdom som gr att man uppfattar allting fel frn verkligheten. T.ex: jag sitter p ett caf med en vn. Jag tror att vi pratar om vilken film vi ska se p bio, medans hon i verkligheten sitter och skller ut mej fr att jag tagit hennes pojkvn eller snor saker frn hennes mamma eller vad som helst.

Ngon annan som har nn annan liknande sjuk id/tanke som ni vill dela med er av? Jag r vl inte ensam om det???

Omvnt r intressantare och roligare..dvs om ALLA andra n en sjlv lider av komman, alla tror allts att de diskuterar/agerar normalt men i sjlva verket r det bara blaj/idioti, och du vet det.
Citera
2005-01-16, 14:30
Medlem
Draugs Hargs avatar
Har tnkt ibland p att om det fanns en sjukdom som gjorde att man inte uppfattade nutiden, allts, nr man gick p stan te.x s sg man hur det sg ut te.x 1673 istllet fr 2005.

"Ska vi g ta en l?"
"ARGH! Akta trdet!!"

Citera
2005-01-18, 17:47
Medlem
potatismjls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Lter som ngest helt enkelt...

verdriven ngslan fr allt & alla.

Maybe GAD...? Har du haft detta lnge?

Jag r fullt frisk (hoppas jag...... ) Det r bara en knepig tanke. De flesta fr konstiga funderingar d och d, antar jag. Inget jag lider av, bara intressant.
Citera
2005-01-18, 17:49
Medlem
potatismjls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kezoo
D ska du rka snuskigt mycket hasch nngng s bleknar dina tankar till ingenting. Ibland s snar man in i dom allra mest bizzara tankegngarna, usch usch...

Jag tar det som ett skmt. Tror inte p knark som lsning av "problem".
Citera
2005-01-18, 19:56
Medlem
jag har det ibland men det har brjat g ver...

http://forum.flashback.info/scandina...t=sjuka+tankar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in