Citat:
Ursprungligen postat av Dumbusen
Jag beklagar den felaktiga positionen jag gav ur huvudet efter senaste hstens svampplockning.
![Skamsen](https://static.flashback.org/img/smilies2/skamsen.gif)
Nu har jag varit p plats och sett efter. Enligt min GPS p Haningeleden
Lat 59,1736
Long 18,0537
r en avtagsvg in sderut, det finns en bom fr, 200m in p den ligger ett bergrum. Vad som ndrats sedan hsten r att det tillkommit tv bevakningskamror s ngon aktivitet mste finnas hr, vad kan detta vara?
Vad jag ocks kommer ihg frn svampplockningen r att det ver anlggningen finns lsa luckor.
Det " bergrum " du " hittat " r HC Vargen. Det byggdes ett likadant (nja) i Sollentuna, HC Elefanten.
"Vad som ndrats sedan hsten" , det har inte ndrats ngonting. Bevakningskamerorna tillkom betydligt tidigare. De " lsa luckor" du nmner r ett vanligt skyttevrn. finns ett likadant th. vid infarten mot huvudentren. Masten som r synlig vida omkling r ju typisk fr en HC.
Anlggningen r numera i privat go och inrymmer en serverhall. Vargen, kan kanske enl. garen Joakim Jarstorp komma att bli SO.
Var lite restriktiv med att lgga ut koordinater o vgbeskrivningar till " saker " du hittar d det tyvrr snabbt blir nedklottrat och p annat stt traschat.